Billige ammebh-er

Y_lill

Glad i forumet
Tenkte berre å dela tips om billig ammebh på sparkjøp :) fann to til 99kr stk. Er min fyrste, så eg veit ikkje heilt kva eg kjem til å foretrekka etter kvart - så då er jo det ein heilt grei pris for å finna det ut :)

Hm, ja det var jammen ikke galen pris til å være bh. Og liker best bhene fra sparkjøp, men de ammebhene jeg har sett, har kostet 199 for 1, synes det var litt dyrt så jeg kjøpte 2 for 199 på H&M

Det var jo veldig greit å vite.. Første her og så fryktet tusenlappene kom til å ryke på amme-bhene.. Stive priser på Barnas Hus!

Anbefaler de fra Lindex som er lett vatterte! Helt supre, en drøm i forhold til lørvene fra H&m hvor sømmen omtrent gav gnagsår under armene :P Men greit å ha noen billige i begynnelsen, og så heller kjøpe noen gode når melkesprengen og puppestørrelsen har stabilisert seg litt =) De fra lindex kostet 129-149 kr mener jeg å huske fra sist =)

Veldig greit å ha noen billige man kan sove i synes jeg :) Så bruker man heller de "pene" litt dyrere på dagtid så man føler seg bedre ;) Vet ikke hvordan de på sparkjøp er da, men tror jeg må sjekke det ut :D Takk for tips :)

Var med spiler og blonder på "oppknepp"delen. Er nok ikkje beste kvalitet, er berre stoff - ikkje vattert. Men eg har inga erfaring, anar ikkje kor stor eg kjem til å bli - gidd ikkje bruka 400kr ++ på ein bh eg kan bruka i ei veke :p samstundes lyt eg jo ha noko heilt i starten og - ser ikkje for meg at eg prøver bh dei fyrste vekene ;)

Back
Topp