Billig vogn vs dyr?

binan

Andre møte med forumet
Noen som kan fortelle en stakkars uerfaren hva som er så stor forskjell på barnevognene som koster rundt 8-10 tusen og de som koster rundt 2-3 tusen? Finner liksom like fine barnevogner som er billig men er de egentlig noe særlig bra? og hva med sikkerheten? :cat::cat:

Sikkerheten er sikkert like bra. Men du får hva du betaler for.
Det er mange smarte finesser og utforminger på dyrere vogner, de kan være lettere å trille, lettere å slå sammen, veie mindre osv.
Anbefaler deg å kjøpe en god vogn, du kommer til å bruke den så mye!
Men du kan så klart kjøpe brukt, mye å spare på det.
Finnes fine vogner i mellomklassepris også, f.eks. brio smile er en god vogn som ikke er altfor dyr.
Barnas hus og babyshop har ofte 20-25% avslag på varer, så hvis du kjøper da blir det ikke så dyrt.

Sikkerheten er sikkert like bra. Men du får hva du betaler for.
Det er mange smarte finesser og utforminger på dyrere vogner, de kan være lettere å trille, lettere å slå sammen, veie mindre osv.
Anbefaler deg å kjøpe en god vogn, du kommer til å bruke den så mye!
Men du kan så klart kjøpe brukt, mye å spare på det.
Finnes fine vogner i mellomklassepris også, f.eks. brio smile er en god vogn som ikke er altfor dyr.
Barnas hus og babyshop har ofte 20-25% avslag på varer, så hvis du kjøper da blir det ikke så dyrt.

Jeg har sett litt på en vogn fra Jollyroom.no som heter Britax Affinity Duovogn? er det noen erfaring med det? :happy::happy:

Jeg har sett litt på en vogn fra Jollyroom.no som heter Britax Affinity Duovogn? er det noen erfaring med det? :happy::happy:
Jeg har ikke prøvd akkurat den vognen, men britax er jo et godt merke. Britax har kjøpt opp brio, så slle brio-vogner blir nå britax.
Svingbare fremhjul og vendbart sete er jo absolutt et pluss, så jeg vil si at den vogna er et godt kjøp.
Hilsen en vognnerd:)

Jeg har ikke prøvd akkurat den vognen, men britax er jo et godt merke. Britax har kjøpt opp brio, så slle brio-vogner blir nå britax.
Svingbare fremhjul og vendbart sete er jo absolutt et pluss, så jeg vil si at den vogna er et godt kjøp.
Hilsen en vognnerd:)

Tusen takk for god hjelp :Heartred jeg er virkelig helt grønn på dette området. Å for å si det sånn helt nybegynner. Men når jeg først har deg på tråden her kan jeg kanskje spørre om du kan anbefale noen merker eller nettsider som du er fornøyd med til bilsete og babyutstyr generellt? :)

Jeg handler stort sett på jollyroom.no og lilleprinsen.no av nettbutikker. Har også handlet på kjopbarnevogn.no uten problemer:)
Babyshop, Barnas hus og Babycare er jo så butikker med bra utvalgt og stort sett bra service.

Av utstyrsmerker finnes det jo så mye å velge på. Skal du kjøpe Britax vogn er det jo greit med å et britax bilsete så slipper du å kjøpe adapter.

Jeg skal kjøpe billig. Fra Polen, tror jeg. Det er vel produksjonskostnader som er høye i Skandinavia.

Back
Topp