Billig ultralyd i Oslo?

LuckyStar

Gift med forumet
Hei!
Er det noen som vet om billig ultralyd i Oslo? Den billigste jeg har funnet nå er en 3D-ultralyd til 800 kr. [;)]

Spiller ingen rolle. Jeg kan komme meg hvor som helst! *desperat* [:D]

Å, ja! Du mener kanskje hvor den er, den jeg har funnet til 800 kr? [;)]
Den er ikke i Oslo, men rett utenfor. Sandvika. 12 min med tog, så det er ikke verre enn det. ;)

På hjemmesiden dems står det rundt uke 28 er best, siden babyen fra uke 22 begynner å danne underhudsfett og ansiktet ser mer og mer "menneskelig" ut.

Her kan du ta en titt:
www.ultralydklinikken.no

Ja, og helst ikke etter 34, ettersom det da begynner å bli mindre fostervann, og derfor dårligere bilder.

Men ingen som har noen tips ang. billig(ere) ul i Oslo? [:)]

Tror egentlig 800kr er ganske billig? Men VET ikke da! Her må jeg betale 1200 for en 3d UL, så jeg synes 800 høres ut som en bra pris!![:)]

ORIGINAL: tesemor

Tror egentlig 800kr er ganske billig? Men VET ikke da! Her må jeg betale 1200 for en 3d UL, så jeg synes 800 høres ut som en bra pris!![:)]

Ja, det var det jeg gikk utifra. Har ei venninne som betalte over 1000-lappen for en 3D-ul, så da er jo dette et knalltilbud. Man får jo med 20-50 bilder på DVD også. Tror nok jeg går for den, om det ikke kommer noe bedre tilbud! [:D]

Jeg går jo bare får at jeg kan få sjansen til å vite kjønnet. Så det er ganske kjedelig å betale 800 kr eller mer, også får jeg ikke vite det da heller.

800 er en bra pris, tror ikke at du finner en som er billigere en  det

Back
Topp