Billig ultralyd i Drammen/Asker/Oslo

Freya

Elsker forumet
Noen som har en å anbefale? :-)

UL er vel ikke billig noe sted, jeg har bestilt hos Askergynekologene.. Tror det koster 1100,- eller noe ;)

Det var det jeg regna med... :-P Forrige gang jeg var gravid var jeg hos en dame på Grønland hvor det bare kostet 500, men nå har hun flytta til Vika og der koster de 1200.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Jeg går til en klinikk i slemdalsvn og den koster 1300,- utrolig dyrt egentlig!

Sent from my iPhone using BV Forum

Med nr 1. Gikk jeg til gynekologklinikken på bragernes i Drammen og betalte vell 1200 eller no. Ellers har jeg hørt om på lysaker er dem veldig flinke og der har jeg tenkt til å reise denne gangen for de har også garanti på bildene. blir det ikke bra bilder den dagen får man komme tilbake en annen dag for å ta nye. tror det kosta ca det samme som i drammen

Nå er ikke dette i Drammen da, men i Arendal er det en gynekolog som tar ultralyd, og han koster kun 110 kroner! :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gynekologklinikken i Drammen tok 650 kr i 2010, men vet ikke om de også har gått opp i pris

Nå er ikke dette i Drammen da, men i Arendal er det en gynekolog som tar ultralyd, og han koster kun 110 kroner! :D

Jeg var hos gynekolog i Arendal på fredag. Fikk en tidlig ul til den nette sum av 57 kr. Kommenterte at det Var billig og fikk til svar at sånn var det når man var gravd:) fikk også med 2 fine bilder:)

Jeg var hos gynekolog i Arendal på fredag. Fikk en tidlig ul til den nette sum av 57 kr. Kommenterte at det Var billig og fikk til svar at sånn var det når man var gravd:) fikk også med 2 fine bilder:)

Oi, enda billigere jo! :D
Hvem var du hos? Vi skal til Kloster-Jensen :)

Oi, enda billigere jo! :D
Hvem var du hos? Vi skal til Kloster-Jensen :)

Det var hos gro nyland:) fantastisk dame!

Om jeg får råd dette sv så skal jeg ta meg en tur på 3D ul :D men det er dyrt!

Vi hadde 3D med guttungen. Og jeg skal ha det med denne også :) Er så verdt det syns jeg :) Moro å ha i ettertid :)

Arendal er jo litt langt å reise da, er det ingen i OSLO som er billigere enn 1200? Kan også være Sandvika men ikke så langt som Drammen da reiseveien alene kommer til å koste en god del.

Back
Topp