Billig tester

trampe80

Gift med forumet
Har snart brukt en formue på gr.tester, apotekene må jo tjene en formue på oss utolmodige.
Var inne på billige-tester, og fant ut at der gikk det jo an å spare formidable summer!
Men får ikke til å bestille på visakortet, er det bare mitt, eller????
Får vel bare sette inn penger på kontoeen deres...
Blir en stund til jeg kan teste TR kom i dag...:(
Men det er vel bare å smøre seg med et godt lag tolmodighet og vente videre....

For meg har det det gått greit å bestille med visa. Men er du sikker på at du har skrevet det riktige kontrollnummeret. Det surret jeg med og trengte noen forsøk før det gikk greit! (www.billigtest.dk) De leverer kjempe kjapt også. Bestilte på en fredag og hadde testene postkassa på tirsdag. Også er det jo kjempe kjekt å kunne teste uten å ha dårlig samvittighet fordi man sløser bort penger.

Lykke til med denne pp'en. Håper spiren sitter for deg nå!

Ja man sparer masse på å bestille fra billige tester...
kjempe bra...
Har ikke hatt noe problemer med å bestille[;)]
Det kan være som knøttet79 sier, at du kanskje har skrevet feil kontrollnr.
Å de kommer rimelig fort også.
Håper du får til å bestille derifra...

Hei!

Jeg har heller ikke klart å bestille fra VISA kortet mitt. Får beskjed om at beløpet på et vis er feil. Men det er det jo ikke jeg som legger inn.

Av prinsipp betaler jeg ingenting på forhånd, så det ble ingen billige tester på meg. Bare dyre[:@]

kreps71

Men på billigtest kan man betale med å overføre penger også tror jeg. Det står i allefall at det er mulig for alle som bor innenfor Norden. Og det gjorde i allefall vi sist jeg sjekket[:D]

Jeg har prøvd mange ganger, får vel bare sette inn penger, det skulle vist gå an det!
Håper det gå bra denne gangen...hadde en SA i august, men det er vel bare sånt som skjer, mange blir jo veldig fort gravid igjen etterpå! [:)]
Satser på en positiv test i nermeste framtid!

Back
Topp