Billig sydenreise for to voksne og 3 barn?

Momofmany

Forumet er livet
Finnes det? Lurer på å reise i juni.. Det billigste jeg finner er 36 000.. Har noen her erfaringer med billige plasser? All inclusive, charter eller ikke, osv osv.. Forvirra!!

Inne på startour har de fredagskuppet ut i dag, der kan du få reise opptil 50% billigere.. Jeg bestilte på fredag, vi betaler 2300 pr pers for en uke på 4 stjerners på gran canaria... reiser 3 juni

Inne på startour har de fredagskuppet ut i dag, der kan du få reise opptil 50% billigere.. Jeg bestilte på fredag, vi betaler 2300 pr pers for en uke på 4 stjerners på gran canaria... reiser 3 juni

Kommer det igjen neste fredag eller er det engangstilbud? er det om å gjøre å være først ute eller?

Kommer det igjen neste fredag eller er det engangstilbud? er det om å gjøre å være først ute eller?
De har hver fredag mellom 11-14, du må melde deg på en sånn mailing liste så får du vite tilbudene dagen før... om å gjøre å være tidligst ute :) Du kan jo sjekke hva som er igjen der nå

Hei!
Eg bruker vanligvis restplass.no når eg søker på charterreiser. Det er ikkje berre restplasser, men alle sydenturer frå Apollo, Detur, Star Tour, Ving, m.m.
Eit kjapt søk på 1 veke til "syden" frå Ålesund gav bl.a 1 veke i 2romsleil i Alanya Tyrkia til ca 6.000 kr fly+opphold.
Evt. familierom i Bulgaria med frokost inkludert, ca 9.800 kr. Begge er i slutten av mai.
:-) lykke til, det er masse å finne i slutten av mai/begynnelsen av juni :)

All inklusive lønner seg med barn.

Det billigste er vel hopp-på turer. Og uspesifisert.

Solfaktor.no og restplass.no..på solfaktor er det lavpriskalender litt nede på siden. Evt Norwegian.no eller Ryanair og bestil hotel utenom på hotels.com eller booking.no

Vi fann oss billig tur på startour igår :) 2 voksne og 2 barn, i slutten av august, direktefly, all inclusive og 2 roms leil. Såvidt 11000kr til Rhodos :)

Ving har også tilbud på fredager.
Denne gangen gjelder deres tilbud ut dagen.

Jeg finner masse på ving iallfall, fra Oslo. 14000. For 3 barn over 2 år.

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Homeaway.no og fly med SAS eller Norwegian.. vi betaler 16000 for hus med basseng leiebil og fly for oss tre i 3 uker.. vi er da 2 familier som deler likt.

Hvis du går inn på Nazar.no får du supre barnevennlige all-inclusive hoteller til en rimelig penge. For eksempel:
Avreise 6/6 fra Oslo til Aqua Fantasy kr 16.461,-
Avreise 9/6 fra Oslo til Pegasos World kr 15.661,-
Avreise 2/6 fra Oslo til Pegasos Royal kr 19.988,-

Vi har de siste årene bestilt oss uspesifiserte reiser som hetet Lycky 5-star med Nazar. (Finner de inne på restplass-sidene til Nazar. Vi har da visst at vi ville havne på et 5-stjerners all-inclusive hotell, men ikke hvilket. Første gangen endte vi opp på Pegasos Royal. Andre gangen endte vi opp på Pegasos Resort. Både store og små har storkost seg på disse turene.

All-inclusive er et must når man har med seg små barn.

Back
Topp