Billig og enkelt stellebord?

Tweak

Forumet er livet
Mamma er på jakt etter et billig og helt enkelt stellebord som hun kan ha hos seg, men jeg finner ikke noen som selger brukt her i nærheten! Det blir liksom ikke så billig å kjøpe fra noen på østlandet når vi bor her på sunnmøre, da kan hun like gjerne kjøpe noe nytt...

Er det noen som har tips til et kjempeenkelt stellebord?

Svigermor har ett i plast med kurver under, men hun kjøpte brukt for mange år siden til de andre barnebarna. Ser nesten for meg et slikt sammenleggbart et som omtrent ser ut som et lekestellebord, he he. Noen som vet om de selger noe lignende i Ålesundsområdet?

Hun har ikke vaskemaskin e.l på badet da? Da funker det jo veldig fint å ha en stellepute oppå der[:)]

Sniglar fra Ikea e vel av de rimeligste du får tak i, og de er utrolig  bra også!! Men så er det jo et stykke fra Ålesund til nærmeste Ikea [&:]

hva med bare en stellematte...kos å sitte på gulvet også...så slipper dere å være engstlige for at den lille skal havne i gulvet...

ORIGINAL: Badeand*

Hun har ikke vaskemaskin e.l på badet da? Da funker det jo veldig fint å ha en stellepute oppå der[:)]

Nei, ikke noe vaskemaskin på badet hennes... Og ikea er en smule for langt unna, he he. Tenker vi må finne en løsning i arbeidshøyde siden hun har dårlig rygg (snuppa skal jo bli passet av mormor alene etter hvert også) [:)]

Finner vel på noe! Men takk for tips!

sjekk fretex ved rutebilen i bya. skal forbi der i morgen kan godt ta en titt for deg hvis du vil[;)] elsker å gå der å snoke, siden vi har 6 hyble oppe er det alltids noe som trengs[:D]

finn.no kan du jo sette opp fylket du bor i, som en av søke-kriteriene..
kan jo hende det går å finne noe der [:)]

jeg kjøpte en på 800 kr på rudo, men vet ikke om de har den butikken der borte..

jeg kjøpte enkelt og sammenleggbart stellebord på loppemarked for 80 kroner! :)
utrolig hvilke kupp man kan gjøre brukt. ellers, ville jeg nok satset på stellematte oppå et bord/kommode/vaskemaskin/gulvet...

Back
Topp