Billig OG bra nettbrett til barn

Rosa Mirabella

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Januarlykke 2020
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
Disse er av dårlig kvalitet ja, hadde et slikt til barna på jobb og det var helt ubrukelig :( jeg har acer til lin datter... Betalte 1650,- for det. Det er 10" da så litt større men vi er veldig fornøyde med det... Har også hørt mye positivt om lenovo og asus også... Sistnevnte mener jeg du får rimelig ca 1000,-
 
Disse er av dårlig kvalitet ja, hadde et slikt til barna på jobb og det var helt ubrukelig :( jeg har acer til lin datter... Betalte 1650,- for det. Det er 10" da så litt større men vi er veldig fornøyde med det... Har også hørt mye positivt om lenovo og asus også... Sistnevnte mener jeg du får rimelig ca 1000,-
Tusen takk for svar! :D
Jeg er glad for at jeg ikke bestilte Denver før jeg googla det!
 
Kjøpte Samsung galaxy tab til jenta mi i fjor. Er fornøyd med det. Tror det kosta 1200kr. Men husker ikkje heilt :p men det funker like bra som min iPad bare at det er ulik meny og str
 
Hadde kjøpt et "ordentlig" nettbrett, samsung eller ipad typisk, som ikke er i det dyreste sjiktet. Kjøpt barnenettbrett selv, aldri mer. :p
 
Vi har bare negative erfaringer med disse billig nettbrettene. Hadde heller lagt i litt ekstra og kjøpt en billig Ipad. En annen grunn jeg ville valgt Apple produkt er at de har mye bedre apper til barn, enn hva Android har.
 
Ungene har samsung tab 3 her, funker som gull:)
 
Jeg har nettopp bestilt lenovo tab 2 a7-10 til mine minste, etter anbefaling fra min søster. Bestilte fra teknikmagasinet.
 
Back
Topp