Billig mobil abonnement

Cathee

Gift med forumet
Jeg trenger å få kuttet på telefon regningen. Har skyhøye regninger, mye pga internett bruk. Ville gjerne hørt hva dere har [:)]

har one call... 2 timer gratis ringetid hver mnd + 90 gratis sms hver mnd.. ingen mnd-avgift eller bindingstid..

hvis du bruker mye internett på tlf, så skulle du hatt et billig abonnement med inkludert nett-tid [:)] men kan ikke anbefale noe, hatt one call i flere år jeg..

ORIGINAL: elva*

har one call... 2 timer gratis ringetid hver mnd + 90 gratis sms hver mnd.. ingen mnd-avgift eller bindingstid..

hvis du bruker mye internett på tlf, så skulle du hatt et billig abonnement med inkludert nett-tid [:)] men kan ikke anbefale noe, hatt one call i flere år jeg..

Ja, jeg tror jeg må ha noe som inkluderer internett tid. For jeg er ganske mye på nett med telefonen [:)]

chess sjakk matt.[:)] 199 kr mnd. ringe,sende sms og mms,og surfe kor mye du vil. frem til mai ihvertfall. etter mai er det 500 ringe minutter,500 sms,500mb data og 10 mms gratis hver mnd[:)]

Har ucan2 fastpris.
Inkluderer hele 400 samtaleminutter / 400 SMS
Gir deg mulighet til å ringe/
sende SMS for kun 24 øre pr min./SMS
Datapris er kun 9,- pr MB (maks 9,- pr dag.)
Ingen oppstartsavgift på inkluderte ringeminutter.
Man kan også kjøpe en telefon med gunstig nedbetalingsavtale

199 kr pr mnd.

Har Telenor FriHet.

Kr 0 i mnd avgift
Kr 0,49 pr sms
Kr 0,89 i startpris
Kr 0,49 i minuttpris
Makspris på kr 10 pr døgn for internett trafikk

Chess og Ucan2 må sjekkes, tusen takk [:)]

har akkurat bytta fra telenor til chess,og skal nå betale den nette sum av 199kr mend,UANSETT hvor mye jeg ringer,leder og surfer!

jeg er forundret over at det er få som har hørt om chess og tele2

199,-kroner i måneden

da er ALT INKL. ringe,data-sms-mms...

chess frem til 1.mai

tele2 frem til påske..

etter det er det nok ny pris-krig[:D]

ORIGINAL: Oliver_sin_mamma

chess sjakk matt.[:)] 199 kr mnd. ringe,sende sms og mms,og surfe kor mye du vil. frem til mai ihvertfall. etter mai er det 500 ringe minutter,500 sms,500mb data og 10 mms gratis hver mnd[:)]

sign

ORIGINAL: stolt mamma 2008

har tele2,aner ikke hvordan det er med surfing da..men anbefaler ivertfall ikke netcom[:)]

hvorfor ikke?

ORIGINAL: Hilly77

jeg er forundret over at det er få som har hørt om chess og tele2

199,-kroner i måneden

da er ALT INKL. ringe,data-sms-mms...

chess frem til 1.mai

tele2 frem til påske..

etter det er det nok ny pris-krig[:D]

sign.
Vi har nettopp byttet til sjakk matt fra Chess. Har hatt Netcom i et år nå, og finnes ikke fornøyd. Var veldig fornøyd med ucan2 mojo. Men tror nok Chess blir enda bedre[:)]

Back
Topp