Gollemor Forumet er livet VIP 2 Jun 2010 #1 Skal male sandkassa i morsomme farger, men det er så dyrt overalt! Jeg trenger bare 1 litere i forskjellige farger. Hva og hvor kjøpe?
Skal male sandkassa i morsomme farger, men det er så dyrt overalt! Jeg trenger bare 1 litere i forskjellige farger. Hva og hvor kjøpe?
P pandalise Gift med forumet 2 Jun 2010 #2 Europris eller biltema har utemaling som er billig. Ellers får du Jotun Drygolin dør- og vindusmaling, 1L for ca 169,-.
Europris eller biltema har utemaling som er billig. Ellers får du Jotun Drygolin dør- og vindusmaling, 1L for ca 169,-.
Gollemor Forumet er livet VIP 2 Jun 2010 #3 Ahh.. Biltema! Sambo blir sikkert kjempefornøyd om han får dra dit en tur[:D] Sandkassen er i ubehandlet tre. Bør jeg grunne med noe..? Kan så lite med sånt!
Ahh.. Biltema! Sambo blir sikkert kjempefornøyd om han får dra dit en tur[:D] Sandkassen er i ubehandlet tre. Bør jeg grunne med noe..? Kan så lite med sånt!
puzemor Forelsket i forumet 2 Jun 2010 #5 Byggmax har billig og bra maling!! Har brukt interiørmalingen, og betalte 89 kr for 3 L!!!