billig land??

Silly

Elsker forumet
vil ut å reise, men hadde vært gøy å vært en plass hvor det er BILLIG!![:D]
handle masse...[8D]
gjerne en plass med sol og varme[:D]

Når da??

Vi var i Bulgaria for noe år siden, og der var det kjempe fint. Billig og fint. Ellers så er jo land som Praha, Tallin og der i øst, billige land å reise til

Goood tur i alle fall

Det er jo ikke et typisk ferieland, men jeg vil tilbake til Polen jeg! Vi var bare i Sopot og de to nabobyene (helt nord i Polen, langs kysten), i april, men temperaturen var ganske grei, og mat både i butikker og på resturant var veldig billig. Shopping generelt var veldig greit også. Og om man planlegger bra er det mye å gjøre, spesielt om man reiser til en større by, lengre sør i landet. Må ikke være en trist tur med konsentrasjonsleir etter konsentrasjonsleir, men det er jo noe man bør få med seg også.

THAILAND!!! [:)] Dyrt å dra dit ja... Men billig å leve der... Og for et paradis.. Vil tilbake.. NÅ! [:)]

takk for mange gode forslag!![:)]

kunne godt tenke meg å reise en plass hvor det går ann å ligge på stranda også...
noen fler?

ORIGINAL: toneany

Det er jo ikke et typisk ferieland, men jeg vil tilbake til Polen jeg! Vi var bare i Sopot og de to nabobyene (helt nord i Polen, langs kysten), i april, men temperaturen var ganske grei, og mat både i butikker og på resturant var veldig billig. Shopping generelt var veldig greit også. Og om man planlegger bra er det mye å gjøre, spesielt om man reiser til en større by, lengre sør i landet. Må ikke være en trist tur med konsentrasjonsleir etter konsentrasjonsleir, men det er jo noe man bør få med seg også.

har vært i polen og syns det var ett veldig fint land! vi var i Krakow, og har veldig lyst til å ned igjen! men nå har vi lyst til å til ett litt varmere land, hvor det går ann å ligge litt på stranda å slappe av også[:)]

Back
Topp