Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Helene22
Skal til London til uken. Vi liker oss på Hilton hotellene. Men BILLIG i London?? Hotell standaren i London er dårlig, og jeg hadde aldri ligget på et med mindre enn 3 stjerner. Helst 4 eller 5..
ORIGINAL: catgun
central park hotel
billig og bra, rett ved siden av undergrunnsbanen som tar deg rett til oxford street på et par min :) lett å finne er det også!
ORIGINAL: Candykikk
central park hotel
billig og bra, rett ved siden av undergrunnsbanen som tar deg rett til oxford street på et par min :) lett å finne er det også!
oi det var billig for et så fint hotel (som det ser ut som på bildene) ikke langt fra der vi var sist.. kjempebra !!
ORIGINAL: Candykikk
central park hotel
oi det var billig for et så fint hotel (som det ser ut som på bildene) ikke langt fra der vi var sist.. kjempebra !!
hotellet er fint det, har alle fasilitetene man trenger:) det er jo ikke på rommet man skal være regner jeg med! hehe
jeg bor der hver gang jeg er i london :)