Billig Hotel i London?

Candykikk

Gift med forumet
snart 1år siden jeg var der sist med en veninne, å nå skal vi kansje en tur jeg og samboeren..

hotellet vi var på sist var bra, og lå sentralt, men tenkte vi ville prøve noe nytt i år.

noen som har tips til BILLIG hotel i sentrum?

central park hotel

billig og bra, rett ved siden av undergrunnsbanen som tar deg rett til oxford street på et par min :) lett å finne er det også!

ORIGINAL: Helene22

Skal til London til uken. Vi liker oss på Hilton hotellene. Men BILLIG i London?? Hotell standaren i London er dårlig, og jeg hadde aldri ligget på et med mindre enn 3 stjerner. Helst 4 eller 5..

det hotellet vi hadde i fjor kosta ca 2000 for 4netter lå 2min fra oxford å jeg tror ikke det hadde noen stjerner faktisk, var helt ok. Nå kommer det jo ann på hva man mener er shabby da, var helt jævli der egentlig, men til den prisen midt i sentrum så var det luksus nesten.. hehe

var jeg og veninnen min som reiste, å vi hadde bestilt rom med to enkeltsenger.
vi fikk : dobbeltrom med en liten dobbeltseng og dobbeldyne.. HAHAHAH

å faktisk, det kan være så råttent som det bare er, så lenge det er en seng å sove i.. (for min del da)[:D] jeg har ikke tenkt å være på rommet annet enn når jeg skal sove

ORIGINAL: catgun

central park hotel

billig og bra, rett ved siden av undergrunnsbanen som tar deg rett til oxford street på et par min :) lett å finne er det også!

oi det var billig for et så fint hotel (som det ser ut som på bildene) ikke langt fra der vi var sist.. kjempebra !!

ORIGINAL: Candykikk

central park hotel

oi det var billig for et så fint hotel (som det ser ut som på bildene) ikke langt fra der vi var sist.. kjempebra !!

hotellet er fint det, har alle fasilitetene man trenger:) det er jo ikke på rommet man skal være regner jeg med! hehe

jeg bor der hver gang jeg er i london :)

ORIGINAL: Candykikk

central park hotel

hotellet er fint det, har alle fasilitetene man trenger:) det er jo ikke på rommet man skal være regner jeg med! hehe

jeg bor der hver gang jeg er i london :)

nei jeg skal bare ha en plass å sove egnetlig..
det skal jo en del til å finne hotell i sentrum som ikke koster et helt visakort og mere til [:D]

takk for tipset

Back
Topp