Billig helgetur i mai

Prox

Gift med forumet
Hvor kan jeg ta med min nye kjæreste på overaskelsestur?? Sikkert flere her som har reist litt? :D

- ikke for langt unna
- ikke så dyrt
- ønsker ikke typisk shoppingtur
- hva kan vi finne på når vi reiser??

Har aldri vært på noe lignende før så er totalt blank!!
Håper det er noe kult vi kan finne på :)

Jeg og mannen har vært i london, kjempefin tur, var fra torsdsg til søndag :) ble ikke mye shopping men masse annet å gjøre der... Ikke var det så gal pris heller...

Jeg og mannen har vært i london, kjempefin tur, var fra torsdsg til søndag :) ble ikke mye shopping men masse annet å gjøre der... Ikke var det så gal pris heller...
Kan bli dyrt med fly da. Så vidt jeg husker så bot Prox i Sør-Trøndelag, og rundt helgene kan det komme opp i 3000-4000 kr med fly alene :-(

Kan bli dyrt med fly da. Så vidt jeg husker så bot Prox i Sør-Trøndelag, og rundt helgene kan det komme opp i 3000-4000 kr med fly alene :-(
Ja, det er jo så syke priser herfra i forhold til de fleste andre steder i landet!!

Vi sparte mye penger på å dra en torsdag, fredagene var det syke priser :( vi brukte også billigkalenderen til sas og norwegian for å finne biletter. Vi betalte ikke så mye mener jeg å huske...

Vi sparte mye penger på å dra en torsdag, fredagene var det syke priser :( vi brukte også billigkalenderen til sas og norwegian for å finne biletter. Vi betalte ikke så mye mener jeg å huske...
Ble det mer en hopp-på tur da eller?

Korr e det billigst å bestill sånt fra?
Ska så absolutt prøv å få reist på en torsdag ja!

Hver gang jeg leter etter fly så er det søndag som er problemet. Av og til kommer den på det dobbelte av en fredag :-( Man sparer masse på å ta en langhelg, lurer pp om det er tirsdag som er billigst, men er ikke sikker. Men, dette er selvfølgelig sesongbetont. I tillegg til kampanjer da. Og om man kan resie på ugunstige tider så vil man også spare.

Hvor bodde dere da dere dro til London? Jeg og min mann vil ta en tur til England, og vil nok ønske å bo nær London.

Barcelona er fantastisk :D

Ville ha reist til praha, riga, gdansk eller krakow. :)
Vakre byer, billig shopping hvis dere skulle ombestemme dere, veldig hyggelige mennesker og mye å se på. :)

Ble det mer en hopp-på tur da eller?

Korr e det billigst å bestill sånt fra?
Ska så absolutt prøv å få reist på en torsdag ja!

Bestilte vel 4/5 uker før vi dro... Har brukt både momondo og booking.com :) veldig fornøyde :)

Back
Topp