Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var innom T.I.N.Y i Sandnes i dag og kjøpte billig bilstol. Cybex Aton til 1059,-! Veldig fornøyd. Var en rosa og en grønn igjen når jeg stakk. :)Zaphirre skrev:
Har dere handlet masse på salg? Handlet for 2000 kr i babyklær på lekmer.no og. Også en babygym
Dødsbillig Eselinot. :) Herlig når man får gjort noen kupp.Zaphirre skrev:
Selv om jeg ser jeg kunne fått den enda billigere. Veldig bra tilbud det der fra bilextra. Siden ordinær pris er 1799. :)
Ser at Simo'en er på tilbud. Men føler fremdeles det er litt mye å gi 5000 kr for ei vogn!
Kjøpte en slik en til jente : hummel fleece søt
Til å dø for! :)
Mhmmm.. Den er dødssøt. :) De har alt som er på salg i andre butikker også der. Veldig greit å kunne slippe å spasere rundt med bekkenløsning og kikke på klær ;)Zaphirre skrev:
Kjedelig at de ombestemte seg når det gjelder låning. Syns det er litt frekt jeg. Man sparer jo masse penger på å få låne ting. Og da kan man hjelpe hverandre opp gjennom barneårene også. Ting er strengt tatt altfor dyrt!
Har bestemt oss for ikea stellebord og ikea seng. :) Skal ikke ha noenting dyrt her siden vi skal muligens tilbake til Korea i august. :)
2500 for begge deler er bra tilbud. Så de hadde noe lignende på Barnas hus. De er helt villt store disse barnebutikkene. Ble helt satt ut jeg.
Hvilken babycall har folk kjøpt?