Billig bilstol! Salg og sånt.

Zaphirre

Flørter med forumet
Var innom T.I.N.Y i Sandnes i dag og kjøpte billig bilstol. Cybex Aton til 1059,-! Veldig fornøyd. Var en rosa og en grønn igjen når jeg stakk. :) 

Har dere handlet masse på salg? Handlet for 2000 kr i babyklær på lekmer.no og. Også en babygym 

det er det bilsetet vi og har!!! endelig noen som kjøper samme. Var redd vi gjorde et dumt valg =(

Skal ut å handle på salg på lørdag, for da har jeg tid. Mangler bare småting og stelleting da. For klær kjøpte jeg brukt for en stund siden =)

Setet gjorde det ikke så verst i test. :) Så da var det strengt tatt heeelt greit å spare 1300 kr på det. :) Vi har lilla!

Zaphirre skrev:
Var innom T.I.N.Y i Sandnes i dag og kjøpte billig bilstol. Cybex Aton til 1059,-! Veldig fornøyd. Var en rosa og en grønn igjen når jeg stakk. :) 

Har dere handlet masse på salg? Handlet for 2000 kr i babyklær på lekmer.no og. Også en babygym 

Jeg kjøpte en slik idag til 899kr :) på Bilxtra.  Plutselig sto vi uten stol så da måtte jeg kjøpe. Liker salg jeg :D

Racer billig :)

Er det med eller uten base????
Hadde ikke base sist,men vil ha det nå :)

kjøpte vårt på naf.no før jul til 799,- uten base. Er ikke isofix men beltebase en kan kjøpe om jeg ikke husker helt feil.

Hr maxicosi jeg =) kjøpte det med base på januarsalg i 09 til 3000kr for begge,for det er en limegrønn/bebigrønn farge på det :-) liker det kjempe godt og er veldig fornøyd :)
jeg mangler fremdeles:
Amme bh
kanskje fått tak i vognpose billig fra finn.no
sengekant
laken
gipsavstøyping til mage og bebi hånd og fot
+++++
håper alt er på salg :-P hihi

tenkte å bestille dennne etter som den så både fin å billig ut. ( på salg? ) noen erfaringer?  - har egentlig kjøpt vogn, men har en bag som ikke hører til å det ser så rart ut :P hehe, litt nøye på hva lillejenta skal ligge i :)  : http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=490242&b_kid=325469&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Simo%20Duovogn,%20standard

Beklager for lang link :P

DuMeOss skrev:

Racer billig :)

Er det med eller uten base????
Hadde ikke base sist,men vil ha det nå :)

Er uten base,men man kan kjøpe base utenom. De har både isofix og beltebase.
Jeg prøver meg uten base først. Hadde base sist,men hadde ikke trengt det.

Dødsbillig Eselinot. :) Herlig når man får gjort noen kupp. 

Selv om jeg ser jeg kunne fått den enda billigere. Veldig bra tilbud det der fra bilextra. Siden ordinær pris er 1799. :)

Ser at Simo'en er på tilbud. Men føler fremdeles det er litt mye å gi 5000 kr for ei vogn! 
Kjøpte en slik en til jente : hummel fleece søt
Til å dø for! :) 

Zaphirre skrev:
Dødsbillig Eselinot. :) Herlig når man får gjort noen kupp. 

Selv om jeg ser jeg kunne fått den enda billigere. Veldig bra tilbud det der fra bilextra. Siden ordinær pris er 1799. :)

Ser at Simo'en er på tilbud. Men føler fremdeles det er litt mye å gi 5000 kr for ei vogn! 
Kjøpte en slik en til jente : hummel fleece søt
Til å dø for! :) 

Ja er herlig når man kan spare såpass mye penger på noe :) Spes siden vi egentlig hadde bilstol vi skulle få låne(men hun som er sammen med broren til sambo ville at søsteren hennes skulle låne bilstolen demmes og hun har termin i juli :/ de kan så bare glemme å låne noe som helst av oss. De hadde jo lovt oss at vi skulle få låne den. )

Åååå så søt den hummeldrakten var :D  Tror nesten jeg må se litt på den siden :)

Jeg kjøpte Akta graco duologic sete igår til 2500 :D det er med base å sete kan brukes fra 0-18 kg :D veldig fornøyd med det kjøpet :D

Mhmmm.. Den er dødssøt. :) De har alt som er på salg i andre butikker også der. Veldig greit å kunne slippe å spasere rundt med bekkenløsning og kikke på klær ;)

Kjedelig at de ombestemte seg når det gjelder låning. Syns det er litt frekt jeg. Man sparer jo masse penger på å få låne ting. Og da kan man hjelpe hverandre opp gjennom barneårene også. Ting er strengt tatt altfor dyrt!

Har bestemt oss for ikea stellebord og ikea seng. :) Skal ikke ha noenting dyrt her siden vi skal muligens tilbake til Korea i august. :)

2500 for begge deler er bra tilbud. Så de hadde noe lignende på Barnas hus. De er helt villt store disse barnebutikkene. Ble helt satt ut jeg. 

Hvilken babycall har folk kjøpt?

Zaphirre skrev:
Mhmmm.. Den er dødssøt. :) De har alt som er på salg i andre butikker også der. Veldig greit å kunne slippe å spasere rundt med bekkenløsning og kikke på klær ;)

Kjedelig at de ombestemte seg når det gjelder låning. Syns det er litt frekt jeg. Man sparer jo masse penger på å få låne ting. Og da kan man hjelpe hverandre opp gjennom barneårene også. Ting er strengt tatt altfor dyrt!

Har bestemt oss for ikea stellebord og ikea seng. :) Skal ikke ha noenting dyrt her siden vi skal muligens tilbake til Korea i august. :)

2500 for begge deler er bra tilbud. Så de hadde noe lignende på Barnas hus. De er helt villt store disse barnebutikkene. Ble helt satt ut jeg. 

Hvilken babycall har folk kjøpt?

Ja jeg ble snurt når hun sa hun heler ville låne til søsteren sin,så jeg gikk bare hjem. Men helt greit det,jeg vet jo det om de spør om låne noe.

Vi skal også ha stellebord fra ikea,syns det var fint og billig også. Det vi har nå er så ruvende og ikke helt tipp topp.(låner det fra broren min og selv om de skal ha i juli sa de at hvis vi kjøpte nytt så skulle vi bare brenne det vi låner av dem.De skulle ha nytt :) )

Har ikke vært på noen barnebutikker og sett. Har bare en liten her i byen og der er det temmelig dyrt.

Vi skal ha en phillips avent (babycall)denne gangen også,men denne gangen dropper vi den som viser temperatur.
Kunne strengt tatt brukt den mini har,men han er så glad i sangene som er på den.Han har den på hver kveld før han sovner så han skal få ha den :D

Back
Topp