Billig bedsidecrib!

HappyMom**

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
"Alle" anbefaler bedsidecrib og jeg har innsett at jeg bør skaffe det i tillegg til sprinkelsenga. Finnes det noen billigere varianter? Passerer forøvrig Svinesund i helga, er det rimeligere der? Synes tredobbel pris av sprinkelseng er drøyt og minimalt med brukte her jeg bor!

Vi har hevet sprinkelsenga og tatt av en side, da ble det en litt stor bedside-crib :) Koster ikke noe ekstra ;)
Blir samme løsning her. Må muligens skru på en planke så endene er festet på begge sider men det får bli mannen eller min far sin jobb;-P

Veldig glad for at vi ikke sløste vekk penger på bedsidecrib... Nekta å sove andre steder enn på meg/til nøds i halsgropa mi den første tiden. :p
Har to venninner som kjøpte bedsidecrib, begge står like ubrukte som min ville ha gjort. :p
Nei, ta heller av den ene siden på sprinkelsenga. :)

Takk, folkens! Da gjør jeg det Det blir himla mange soveplasser etterhvert, i overkant mye... Vugge nede i stua, vogn, sprinkelseng og evt bedsidecrib. Unødvendig materialistisk i grunn.... Og kanskje forvirrende for babyen også!

Om du har plass til sprinkelseng og kan ta av en side ville jeg nok gjort det. Unødvendig å kjøpe bedside crib om man ikke må.
Hvis ikke så går det alltids an å lage selv. Det gjorde vi, siden vi ikke hadde plass til sprinkelseng på rommet vårt

Om du har plass til sprinkelseng og kan ta av en side ville jeg nok gjort det. Unødvendig å kjøpe bedside crib om man ikke må.
Hvis ikke så går det alltids an å lage selv. Det gjorde vi, siden vi ikke hadde plass til sprinkelseng på rommet vårt

Det blir egentlig i trangeste laget, men med litt kreative løsninger på nattbord så skal vi få det til! Håper jeg Alternativt blir det hammer&spiker

Vi kjøpte en brukt sprinkelseng til 500 på finn, kappet av ene langsiden på senga og satte den i klem mellom vår seng og veggen. Gikk helt fint.

Vi hadde sprinkelseng, men en gammel arvet en, som man ikke kunne ta vekk sider på. Så derfor ble det sånn.

Vi skal gjøre som de andre sier her, nattbordet kommer jeg til å legge vekk antar jeg eller sperre skuffene. Alt for at det skal være praktisk og billig også ;)
Tenker det holder lenge med det samt vugge i stua

Her invistere vi nok heller i større seng :P for jeg må nok ha babyen hos meg. Storebror måtte ligge helt oppi/inntil en av oss om natten. Men vi hadde så lita seng. Så ingen sov godt :P

Vi hadde kun sprinkelseng på rommet vårt ved siden av senga vår.
Guttungen lå de første mnd i vognbagen i sprinkelsenga til jeg bygde et rede av dyner til han i sprinkelsenga. (fikk 2 babydyner i gave da han ble født og kjøpte 1 selv før han ble født. Så da brukte jeg de dynene til å ha på hver sin side av ungen)
Man verken må eller behøver all verdens dilldall selv om andre har det ;)
En baby er fornøyd så lenge h*n får være i nærheten av mamma og pappa :)
Vi vurderte en bedside, men fant ut at vi kunne ta av ene siden på sprinkelsenga hvis det ble nødvendig. Endte med at vi aldri tok av siden, da jeg bare reiste meg og løftet han over i vår seng.

Her samsov vi de første månedene og gikk rett på sprinkelseng.
Prøvde å fjerne den ene sida av sprinkelsenga for å ha en type bedsidecrib, men det var alt for mye knot for meg!

Babyen var liten, jeg var stuptrøtt og redd for å ikke få lagt babyen skikkelig over, så jeg måtte uansett reise meg opp for å få lagt den skikkelig ned i senga, selv om den var kant-i-kant med vår seng.
Så da satte vi på den siste sida, og lot heller babyen ligge i vår seng på ammemadrass (babynest i starten) og så flyttet vi over i sprinkelseng når det ble lenger og lenger tid mellom måltidene på natta.

Bare sånn at du vet at bedsidecrib ikke på noen måte et løsningen for alle ;)

Blir samme løsning her. Må muligens skru på en planke så endene er festet på begge sider men det får bli mannen eller min far sin jobb;-P
Det gjorde vi også, vi var ikke lur nok til å kjøpe en seng som var mulig å skru av ene siden ;) Men det funker greit nå, en planke var alt som skulle til :)

Jeg har sprinkelseng, hvor vi kan ta av ene siden.... Ser ikke vitsen med å bruke penger på en slik...

Går litt imot alle her jeg :) vi har og bruker enda bedside crib fra chicco. Det har fungert så fint, og jeg er superfornøyd. Eneste er at man ikke kan bruke den så lenge som en vanlig sprinkelseng, men jeg syns det har vært verdt det :)

Noen sprinkelsenger kan man fjerne ene veggen og så ha inntil :)

Hadde heller aldri behov for det, sov i sprinkelsenga ved siden av meg.

Det skal også nr 2 gjøre..

Back
Topp