Billedyr

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Etter jeg hadde goflet i meg halve godteriposen så jeg ett eller annet billedyr eller no som kravlet oppi der! :eek: Å jeg som har sååå lyst å mer :oops:
 
Haha :joyful: Dilemma! Hvis den plutselig var borte var det kanskje bare noe du syntes du så?

Nei, for den kravlet rundt oppi der :yuck: Men mannen var hjemme etter treningen så kanskje den hadde kravlet eller flydd ut :wideyed: Hvor har den blitt av mon tro :nailbiting:
 
Æææææ hadde fått panikk! Skulle ønske jeg ikke var så redd for de små tingene der!! Ææææææ bare tanken!!
 
Det meste av godteri har billedyr/insekter i seg uansett ;) E-120/karmin er et fargestoff som er laget av knuste lus, og shellac brukes som overflatebehandlingsmiddel, og begge deler brukes masse i godteriproduksjon. (+gelatin, som er minst like yuk)
 
Det meste av godteri har billedyr/insekter i seg uansett ;) E-120/karmin er et fargestoff som er laget av knuste lus, og shellac brukes som overflatebehandlingsmiddel, og begge deler brukes masse i godteriproduksjon. (+gelatin, som er minst like yuk)
I knoooow æææsj!! Men det er litt lettere å overse fordi man ikke ser det slik. rødt godteri greier jeg ikke å spise.
 
Back
Topp