Bill jepp :-)

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Vi er på utkikk etter ny bil, og jeg har lyst på Volkswagen Sharan, og mannen vil ha Hyundai Galloper, er det noen jeg inne som har noen av dem? Er dere isåfall fornøyde? Kanskje noen har en anbefaling? Det må være biler som ikke er alt for dyre, og vi må ha plass til to bakovervendte stoler, så det må være god plass i baksete.

Overskriften skulle selvsagt være bilhjelp ;-) Dumme autokorrekt...

Touran er fin familiebil :) rimeligere enn sharan også.. Selv har vi nettopp kjøpt en passat bluemotion stasjonsvogn og vi har goood plass.. 2 bakovervendte barnestoler + god plass til simo kombi vogn i bagasjen... uten å måtte demontere den, bare sette rett inn..

Takk for tipset :-) Da skal jeg sjekke ut de to :-)

De litt eldre sharan-ene er veldig dårlige bruktbiler. Kåret til verste bruktbil flere ganger. Hyundaien kjenner jeg ikke til.

Anbefaler å kikke på Ford s-max og vw touran.

Sent from my iPhone using Tapatalk

BMW ! Stor plass og god å kjøre :) foreldrene mine har også hynduai i40 stasjonsvogn, den er det sinnsykt stor plass i og veldig lett og god å kjøre, hynduai er også billig å reparere med tanke på deler, BMW har ikke så billige deler :p.

Vi kjører volvo, syntes volvo er fantastisk! Kjempe god plass og kjørekomfort :) men de kan bli litt i dyreste laget kanskje hvus dere skal ha en litt nyere modell.. Kommer an på hvir mye plass dere ønsker også, volvo har mange fine modeller både nye og litt eldre :)

Ellers har jeg god erfaring med vw touran og suzuki grand vitara (kjørte begge da jeg hadde hest, god plass, trygge biler og lite feil)

Ville ha sjekka ut Citroën også:-) c4 grand Picasso:D

Back
Topp