Bilkjøring

Guttemammax2

Glad i forumet
Noen andre som har begynt å vurdere tryggheten med å kjøre bil for tiden?
Her er kynnerne blitt såpass sterke at eg klarer ikke å sitte meg helt opp eller snu meg til tider. det var veldig ubehagelig når eg da skulle kjøre :/
Er slik at eg tenker at kanskje eg skal la selvstendigheten ryke for de siste 3 ukene :/

Har tenkt tanken av og til, og jeg kjører bare de gangene jeg må for å gå på butikken eller hente og bringe i barnehagen. Er ikke pga. kynnere da, men at jeg føler jeg har litt "gravidhjerne" og kanskje ikke er fullt så konsentrert som vanlig:rolleyes:

Jupp. Angrer like mye hver gang jeg kjører hjem fra yoga. Har sånne ryggsmerter, så jeg er nok ikke helt trygg bak rattet, men forsøker å ta det veldig rolig.

Har ikke hatt noen problemer med å kjøre så langt,, men lar helst være å ta lange turer alene siden jeg ikke kan skifte stilling når jeg kjører og da blir det litt vondt.

Kjører såpass lite at det ikke er noe problem her

Kjører så lenge jeg kan, magen begynner å bli et lite problem... er ikke så høy akkurat, så må sitte helt frem for å rekke fram til pedalene, og nå begynner magen snart å butte i rattet :-p

Sliter litt jeg også ja. Begynner å få problemer med "plassen" i bilen, så når ikke helt over når jeg svinger med rattet da det er ubehagelig. Og med gravidhjernen min burde jeg egentlig ikke kjøre så mye.. Men må man på butikken så må man på butikken.. :P

Jeg har ikke følt meg trygg på kjøringen min siden jeg var rundt 4 mnd på vei :o Vært skikkelig ukonsentrert! Har kjørt og kjører fortsatt en sjelden gang i blant, men er nok egentlig ikke trygt. Spesielt ikke nå når det begynner å bli trangt for magen og beina er korte :p

Her har jeg ingen problemer med å kjøre.... verst å gå inn/ut av bilen, men så fort jeg er i den så har jeg god bevegelighet og føler at det er ok.

Er nødt til å kjøre to ganger om dagen for å levere/hente i bhg, men enn så lenge går det fint :) Bare hatt én episode med krampe i magen...

Kjører så lenge jeg kan, magen begynner å bli et lite problem... er ikke så høy akkurat, så må sitte helt frem for å rekke fram til pedalene, og nå begynner magen snart å butte i rattet :p
samme her! åsså føler jeg meg ikke trygg når jeg skal rygge eller svinge, og sjekke blindsonene, får liksom ikke snudd meg som jeg vil :p

Her har jeg ingen problemer med å kjøre.... verst å gå inn/ut av bilen, men så fort jeg er i den så har jeg god bevegelighet og føler at det er ok.

Jaa, inn og ut er ille!

Jeg kjører kun når jeg må og vil helst slippe lange strekninger :) JM målte blodprosenten min til 8 og jeg sliter med svimmelhet som kommer å går. Så fikk beskjed om å kjøre minst mulig.

İkke problemer med å kjøre lange distanser eller no foreløpig. Har funnet frem gravid belte, men den står fortsatt å venter å bli tatt med til bilen :p

Tenkt litt på at det føles utrygt til tider, vurdert å stoppe inn til kanten.. men alternativet med å går til bussholdeplassen funker dårlig, da får jeg så kynnere at jeg nesten spyr.. :O

Ikke noe problem her, annet enn at jeg syns det er litt ubehagelig med magen :p

Ingen problemer med det enda, men syns det er slitsomt for ryggen om jeg har vært på noe besøk eller middager eller noe. :)

Ingen problemer med bilkjøring her, men nå skjønte jeg plutselig hvorfor jeg lurte på om mannen min har kjørt min bil og flytta på setet. Får liksom ikke helt den rette kjørestillingen, og synes det er for langt frem til rattet. Det skyldes jo selvfølgelig at armene mine ikke er helt inntil kroppen der de pleier å være laughing6

Back
Topp