Bilkjøring

Sane

Glad i forumet
Bare lurte på hvordan dere kommende mamser forholder dere til bilkjøring så nærme terminen? Holder dere dere hjemme eller tar dere sjansen på en kjøretur? Tenker ikke på bare en kjøretur til butikken 5 min unna altså, men for å besøke eks en venninne som bor 40 min unna, eller for dere som bor i Østfold: en tur til Svinesund alene? Bare litt nysgjerrig ;)

De siste dagene har jeg bare kjørt kortere turer. Eller på torsdag kjørte jeg til KK alene, det tok 45min

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Jeg holder meg rimelig ved fortet, men det er vel så mye på grunn av formen min. Men med god form og tre uker til termin ville jeg nok beveget meg litt mer ved ønske og behov.

Vi kjørte til Porsgrunn forrige helg.. Nesten fem timer med bil.. Så ikke noe problem med det.. Alt ordner seg uansett på et vis:-) Men om vi skal på flere turer kommer vi nok til å ha med fødebag i bilen sånn i tilfelle..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg kjører selv om det nærmer seg termin.

Bare lurte på hvordan dere kommende mamser forholder dere til bilkjøring så nærme terminen? Holder dere dere hjemme eller tar dere sjansen på en kjøretur? Tenker ikke på bare en kjøretur til butikken 5 min unna altså, men for å besøke eks en venninne som bor 40 min unna, eller for dere som bor i Østfold: en tur til Svinesund alene? Bare litt nysgjerrig ;)
Jeg bor i Moss, termin 30.januar. Ville ikke kjørt alene til Svinesund hvertfall :-) men, om du har med mannen så :-) kan brått være kø der om du velger å dra i dag :-)

Her kjøres det og fartes det over alt :P Eller, jeg skulle gjerne hvert en tur til Trondheim (2,5time unna) Men tar ikke sjansen på den da :P

Bor i Fredrikstad og bruker 20-30 minutter. Vurderte nemlig å dra en tur i dag mens mannen og svigerfar legger lister hehe:p

Jeg har en time til og fra skolen , så nå har jeg tatt sjansen på det .
Skal til Kongsvinger på tirsdag og det er også litt over en time kjøring , men da skal jeg være hos mamma i 2 dager , som bor bare 20 min unna Vinger og 10 min unna skolen .
Så er det jordmor på onsdag , så blir spennende og se hva hu sier da ... :D

Kjører akkurat som vanlig og har ikke tenkt noe over det :-)

Det tenker jeg ikke noe over. Men reiser ikke akkurat på no bilferie:-P

Det er vel bare å ta med seg bagen hvis man vil dra noe sted? Så lenge man ikke kjører til langt-av-lei så finnes det vel mulighet for å føde der også. Kanskje jeg skulle vurdere en tur til nabobyen, der får man føde i vann tror jeg. Det får vi nemlig ikke her, så det hadde jo vært knall om fødselen startet der :p

Det er vel bare å ta med seg bagen hvis man vil dra noe sted? Så lenge man ikke kjører til langt-av-lei så finnes det vel mulighet for å føde der også. Kanskje jeg skulle vurdere en tur til nabobyen, der får man føde i vann tror jeg. Det får vi nemlig ikke her, så det hadde jo vært knall om fødselen startet der :p
Tenker samme som deg.. Vi fikk brått mye kortere vei til nærmeste sykehus da vi var på farten sist, så det hadde ikke gjort noe om hun hadde kommet da:-P

Back
Topp