Bilkjøring

junipie.

Glad i forumet
Vi skal kjøre langt[:o] 160 mil tur retur[:o]. Jeg uroer meg litt i forhold til hvordan aktivisere Nina i 10-12 timer i bilsetet! Trenger hjelp til forslag på bilaktiviteter.

Oi, det var et stykke ja... Dere har ikke mulighet til å kjøre på natta da? Da kan hun jo sove.
Da vi var på bilferie i sommer var dvd i baksetet gull verdt. Også må man jo stoppe ganske ofte da.

God tur!

ORIGINAL: MammanTeOlai

Oi, det var et stykke ja... Dere har ikke mulighet til å kjøre på natta da? Da kan hun jo sove.
Da vi var på bilferie i sommer var dvd i baksetet gull verdt. Også må man jo stoppe ganske ofte da.

God tur!

That's all I have to say [8D]

LYKKE til [:)]

ORIGINAL: stibli

ORIGINAL: MammanTeOlai

God tur!

That's all I have to say [8D]

LYKKE til [:)]

Bare husk spypose![:D]

Takk for gode tips[:D]
Vi har vurdert nattkjøring, men det går ikke pga jeg må på jobb på torsdag 8.00-11.00 og vi må være nord i nord-trønderlag (våken og opplagt) i begravelse fredag. Så vi velger å kjøre på dagtid. Tenkte Nina skulle få 4 timer i barnehagen før vi startet kjøringen. Vi må tilbake til Oslo på søndagen, men da kan vi velge å kjøre om natten (hvis oppoverturen gikk dårlig).

Vi har ikke dvd i bilen, men kanskje vi må skaffe det! Hvilket merke har dere på bildvd`n og hva koster det?

Hun pleier heldigvis ikke å bli bilsyk og krysser fingrene for at hun ikke blir det[;)]

Vi har Jensen, tror den kostet ca 1300 kr. Veldig bra investering for vår del i alle fall. 

Ingen bilturer her over 1/2 time uten dvd-spillern[:D]

Sier dvd som de andre. Vi har en fra Philips som vi er fornøyd med. Pluss cd med barnesanger og frukt, rosiner ol. som oppmuntring underveis.
Har kjørt Oslo-Trondheim noen ganger selv.

Vi har bestemt oss for å starte uten dvd, skal prøve lydbok! Vi vurderer underveis om vi skal kjøpe dvd.
Tar med noen dukker, klistremerker + ark, frukt, rosiner og musikk, så satser vi på at dette går strålende[;)]

Back
Topp