Kefirånde
Gift med forumet
Marius og jeg var i Skien i dag og så på en bil vi vurdere å kjøpe. I morgen skal Marius til et verksted for å spørre hva de tar for reparasjonene som må tas før den er i tip-top shape. Vi har jo ikke hundrevis av tusen kroner så når vi kunne få en bil til under 65 000 som ikke har gått for langt, ikke er for gammel og har små utbedringsfeil, så syns vi at vi har gjort en god deal. Regner med at reparasjoner kommer rundt 5000, men det skal som sagt Marius sjekke i morgen. Dersom det ikke koster skjorta å fikse så har vi fått oss ny bil i morgen.
Bilen kan brukes slik den står, men vi velger å fikse det som fikses trengs. Er jo litt greit å ha en bil som funker maksimalt [;)]
Ja, så vet dere det!
Det er forresten ei stasjonsvogn, og det blir deilig å få litt mer plass (selv om jeg egentlig hadde klart meg fint med en liten elektrisk en, men Marius la ned veto og da er det ikke mye man får gjort med det [8|])
Bilen kan brukes slik den står, men vi velger å fikse det som fikses trengs. Er jo litt greit å ha en bil som funker maksimalt [;)]
Ja, så vet dere det!
Det er forresten ei stasjonsvogn, og det blir deilig å få litt mer plass (selv om jeg egentlig hadde klart meg fint med en liten elektrisk en, men Marius la ned veto og da er det ikke mye man får gjort med det [8|])

Var du i SKIEN i dag???????
Hææææææ?????

Hadde jo vært stas da, så kunne vi chiks'a ha spist Jaggumeg-spesialbrownies, mens gutta boys jobba med bil i bar overkropp [8D]