bilforsikring??

*Frk.Mamma

Gift med forumet
hvem har du og er du fornøyd?? nå betaler vi 2000kr i mnd på bilen og syns det er så sisykt dyrt, men har høy km stand men har kjøpt oss en gammel bil nå som jeg kan bruke på jobb osv så jeg kan få ned km stande på den nye bilen. vi har if nå og syns de er dyre

Jeg ringte rundt her for 1 år siden.. og da skiftet hele familien min.. og endel venner over til Codan forsikring. Jeg sparte noen 1000 lapper i året.. det gjorde alle sammen.. Vet at pappa betaler 4500 kr mindre i året ved å bytte til Codan

2000 kr i mnd var dyrt ja. vi har 2 biler og betaler 5900 kr på den ene og 5300 kr på den andre,dette er i ÅRET.
Har sparebank 1 forsikring,toppkasko på begge 2.

Full kasko, 16.000 i kjørelengde, NULL i bonus, er 21 år og en uke gammel bil : 15000 første året.

Men du burde høre rundt omkring. Jeg sjekka hva jeg ville fått i andre selskapet: Gjensidige ville blitt over 30.000, IF ville blitt minst24.000, Nemi ville blitt minst22.000 - så det er helt klart forskjeller.

2000 i mnd var DYRT!
Vi har kjørelengde på 12 .000 og har en -99 modell som har kjørt over 280.000.

Med blilforsrikring (delkasko), innbo på 1,2 mill og reiseforsikring betaler vi 816 kr. i mnd. og vi har IF og ikke hatt forsikring før og under 25

Betaler 1500/mnd på en Volvo V70 00-modell.. Jeg er 23 da, så betaler litt ekstra pga det - men får igjen en slant om jeg har kjørt skadefritt når jeg fyller 24.

betaler ca 5000 kr i året    er vel gjensidige vi har. ikke full kasko, men delkasko.

IF er som oftest dyre på bilforsikring.

Send mail til de forskjellige selskapene og be om tilbus

Du har jo Gjensidige, Codan, Nemi, DNB, KLP osv.

Kommer jo helt an på hvilken bil du har og hvor stor motor det er!

Vår Volvo koster nesten 6000,- i året og det er full kasko, mannen har 75% rabatt + ansatt rabatt gjennom volvo hvor vi har forsikringen. Er 200 hester og turbo osv og da er det dyrt + 30.000 km i året... Det er billig i forhold til noen andre steder vi sjekket.

Back
Topp