biler!!!

*PoB*

Elsker forumet
sikkert vært en hel hau av sånne tråder før men...

hva slags stasjonsvogn har dere??

trenger en med goood plass[:D]

sett på Mercedes E klasse men det er ingen aktuelle ute på markede for tiden[:@]

Har en Opel Vectra B  og en Passat.
Passaten er helt klart størst plass både foran og bak i bilen.
er plass til å ha voksne folk både foran og bak, med utstrakte bein. For å si det sånn[;)]
Bagasjerommet er stort og greit. 
Får plass til både sportstrille og masse varer på shopping[;)]

BMW 520 - Beste og største stasjonsvogna jeg har hatt!

ford mondeo[:D] Jeg får plass til alt baki den!

en sånn grønn har vi:
http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=13374453&reference=3/133/744/53_1515776065.jpg

Citroen C5. Vi er veldig fornøyd. Den har veldig god plass i bagasjerommet. og grei plass til sete nr2 i baksetet.
behagelig og god.[:D][:D]

Toyota Camry.. Kjempe god plass bak i..

Opel Astra 99 modell. masse plass

Vi har en Vectra C og en Opel Omega. Vi har hunde bur til Rottweiler bak + en stor vogn, i begge bilene. Masse plass

Vi har Opel Zafira - det er flerbruksbil med 7 seter. De to bakerste setene ligger fast nedfelt i bagasjen i gulvet der (gulvet er helt rett). Kjempekjekk bil når man har små barn. Store sidedørsåpninger som det er godt å stå å jobbe i (les sette fast barna i bilsetene). Bilen er også høyere enn vanlige stasjonsvogner, og det beste av alt: jeg kan vippe opp barnevogna på bakhjula og kjøre den rett inn i bagasjen og slå den sammen der. Her trenger man ikke å løfte eller demontere vognen i det hele tatt.

En helt super bil, og de ligger heller ikke så høyt i pris. Sikkert lurt å følge med på Finn. Husk å ta med barnevogn når dere skal prøve bil

ORIGINAL: mammselamsen83

Opel Astra 99 modell. masse plass

hadde før bare som vanlig bil[:)]

Nå har vi audi a4...
er ikke verdens største plass kansje, men akkurat passe til oss, trenger ikke mer

har hatt tre biler siden gullet ble født.. (ja typen min var bilselger..)

først en bmw525 stasjonsvogn, veldig god plass i den både til simovogn +div og å sitte i..
så en vw passat 2008mod., meget god plass i den og, mulig baggasjerommet var litt mindre..
nå en bmw x3, den har minst plass av de tre, men har fortsatt god plass til vogn og ellers det vi trenger [:)]

2008 mod VW Golf Stasjonsvogn diesel 2.0 [:)]

Ford Mondeo 09modell og Opel astra 05modell.
Kjempe god plass i Mondoen. I astraen er det veldig trang i forstetet med bakovervendt stol..[:)]

Toyota Avensis her[:D] Og er knall fornøyd.. Stor og god plass syns vi.. Og vi har til og med hatt 3 barneseter i vår, ikke alle biler som kan det du[;)] Og det er meget driftsikker og trygg bil. Aldri om vi skal ha noen annet merke enn Toyota gitt[:D]

Back
Topp