har hatt litt problemer med at d er dårlig kontakt på ene ledningen på bateriet, men dette var d ikke farlig å kjøre med.. kunne bare være startproblemer sier sambo( opplevde å bli stående midt i rushtrafikken i tronfhjem fredag etter jeg kvelte den). midt i snøstormen kjørte jeg og ei venninne i god tro om at d var bare å kjøre, hente vogna å spise pizza hjemme hos dem. de for 40 min herifra.. men etter å ha kjørt i 10 min skal vi gjennom en laang tunell. da begynner d å lukte brent!
kjører litt til, er motorvei og kan ikke stoppe, men lukter mer og mer brent. plutselig så stopper hele bilen å virke i fart. og heldigvis kom jeg meg inn på en stoppeplass! men for langt mot kjørebanen til at jeg kunne åpne døra mens d kjørte biler..jeg ble skikkelig redd og ba venninna mi ta ut Mali og stå utenfor, mens jeg prøvde å sette på nødblink og ringe noen.. inengen svarte og nødblinken virka ikke da d ikke var strømkontakt, d lukta mer og mer brent.. livredd som jeg var rant tårene da jeg stakk ut av bilen.. 1881 virka ikke i tunellen, men heldigvis svarte stefaren min til slutt.. kunne ikke hjelpe meg. åpna panseret og kunne ikke se noe galt, både frostvæske og spylervæske. etter hvert fikk vi start på bilen igjen, da vi ikke fikk ringt falken, for fant ikke nr. men vi måtte ut derifra!
etter jeg omsider fikk start, fikk jeg på nødblinken og svnigte ut på veien igjen. rykka og nappa, men jeg måtte jo ut.. stoppa på nærmeste bensinstasjon, og der fant dama ut at d ikke fantes olje på bilen!
og at den greia på bateriet bare hadde blitt veldig mye løsere den siste dagen.
Sambo ringte omsider, og han kunne til min frustrasjon si at den delen som var løs og forårsaker startproblemer ligger i hanskerommet. han hadde bare ikke hatt "tid " til å skifte den enda
og beklaga at han ikke hadde sjekka olje på lenge.. hadde varsellampa lyst hadde jeg jo skjønt d selv
men nå vet jeg hvordan d med olje fungerer da!
samboern til venninna mi kom og henta oss og kjørte oss hjem! glemte selvfølgelig husnoklene i bilen, så måtte jo innom jobb til sambo å hente de.. stakkar samboern til venninna mi.. snill mann da
fy flate jeg var redd.. tenk om d hadde brunnet i tunellen! dama på shell sa at d var et under at vi kom oss ut derifra!
SINT på sambo
og på meg selv for at jeg ikke visste om hvordan olje skal sjekkes og fylles på.. 1500 kr og en bil fattigere for øyeblikket!
kjører litt til, er motorvei og kan ikke stoppe, men lukter mer og mer brent. plutselig så stopper hele bilen å virke i fart. og heldigvis kom jeg meg inn på en stoppeplass! men for langt mot kjørebanen til at jeg kunne åpne døra mens d kjørte biler..jeg ble skikkelig redd og ba venninna mi ta ut Mali og stå utenfor, mens jeg prøvde å sette på nødblink og ringe noen.. inengen svarte og nødblinken virka ikke da d ikke var strømkontakt, d lukta mer og mer brent.. livredd som jeg var rant tårene da jeg stakk ut av bilen.. 1881 virka ikke i tunellen, men heldigvis svarte stefaren min til slutt.. kunne ikke hjelpe meg. åpna panseret og kunne ikke se noe galt, både frostvæske og spylervæske. etter hvert fikk vi start på bilen igjen, da vi ikke fikk ringt falken, for fant ikke nr. men vi måtte ut derifra!
etter jeg omsider fikk start, fikk jeg på nødblinken og svnigte ut på veien igjen. rykka og nappa, men jeg måtte jo ut.. stoppa på nærmeste bensinstasjon, og der fant dama ut at d ikke fantes olje på bilen!
og at den greia på bateriet bare hadde blitt veldig mye løsere den siste dagen. Sambo ringte omsider, og han kunne til min frustrasjon si at den delen som var løs og forårsaker startproblemer ligger i hanskerommet. han hadde bare ikke hatt "tid " til å skifte den enda
og beklaga at han ikke hadde sjekka olje på lenge.. hadde varsellampa lyst hadde jeg jo skjønt d selv
men nå vet jeg hvordan d med olje fungerer da! samboern til venninna mi kom og henta oss og kjørte oss hjem! glemte selvfølgelig husnoklene i bilen, så måtte jo innom jobb til sambo å hente de.. stakkar samboern til venninna mi.. snill mann da
fy flate jeg var redd.. tenk om d hadde brunnet i tunellen! dama på shell sa at d var et under at vi kom oss ut derifra!
SINT på sambo
og på meg selv for at jeg ikke visste om hvordan olje skal sjekkes og fylles på.. 1500 kr og en bil fattigere for øyeblikket!