Bilen min.....

Nurkis

Gift med forumet
skal med tungt hjerte selges........
Vi har kjøpt ny større bil og kan ikke sitte med begge, har altfor mange biler allerede... [&:]
Men herlighet så lei seg a gitt!!! [>:] tenk å være sååååå lei seg for å ha ny bil.... [8D]
Uff a meien... føler meg litt teit men, den bilen har vært såååå gooo!!!

Er det flere som sliter med å kvitte seg med ting ell??

jeg forstår deg så godt! Jeg har en gammel bil som også har vært første bilen min, så jeg bare elsker den bilen[:)] Så da den var inne til EU kontroll sist og kom ut med så dårlige resultater, triller tårene da jeg fann ut at jeg måtte selge[:(]
Sambo har jo stor og fin bil, så det var egentlig ikke noe krise, men det var krise for min del[8D] Men det hele ordner seg på helt merkelig vis, hadde den inn til ny skjekk og da var det plutselig bare en feil, så jeg slapp å selge[:-][:)]

Hehe ja jeg har vel en del ting som jeg egentlig burde kvittet meg med. [8D] Men når det gjelder bil så har jeg aldri hatt det problemet. [8D] Vi får vår nye bil mot slutten av neste uke men beholder den "gamle" (2007 modell) som er kjempedigg å kjøre, regner med at den nye er god også, er ikke det, men kommer høyere opp i den gamle siden det er varebil. Fint å ha god oversikt. 

ja [:(] har nettopp solgt bil'n min æ å [:(] + at et par daga seinar kom d nån å henta øglan min som æ sku sælg.
grein litt etterpå ja :( d va for my å kvitt sæ me på så kort ti [&:]

Uff ja, husker når jeg måtte vrake min første bil... grein litt da, ja [:(]. Nå er jeg veldig i tvil om jeg skal selge bilen jeg har. Har ikke lyst til det, men den har bare 2 dører, så det blir nok veeeeldig tungvind med babysete bak [>:][:o]. Men blir jo så knyttet til de bilene mine. Men sambo har jo familievennlig stasjonsvogn...

åhh, så godt å lese at det er flere som er sååå glad i bilene sine [:D][;)]

Back
Topp