Bilen min døde på seg i dag...

Vibeke :)

Forumet er livet
VIP
Da orka'n ikke mer den heller...
Var litt kranglete i går, men... Med Alexander og jobb og ikke akkurat veldig tilrettelagt kollektivtransport her i dumpa mi, så hadde jeg ikke så veldig mye valg, egentlig... Bilen starta greit i dag tidlig, men... Skulle ut en tur i lunchen i dag, og da var det ikke mye liv i'n, nei... Da måtte jeg innkalle min kjære som eksperthjelp... Prøvde å taue'n igang, men... Det ble liksom ikke helt nok... Så da ble jeg taua hjem igjen i dag, og nå står bilen fint i garasjen...
Prøve å få tak i en bildoktor til uka og se om jeg får liv i'n igjen uten at det koster meg skjorta...

åå det er så kjipt..

Fikk taua'n på verksted på mandag...
Nå hadde'n stått til tining i natt og hengt til tørk i dag fikk jeg beskjed om når jeg henta'n, og da ble det liv i'n igjen...
Var ett bånntæla bensinfilter som var hovedproblemet, men batteri hadde det nok ikke helt topp det heller, så det fikk litt ekstra strøm sammen med varmen i natt...
Godt å ha bil igjen [:D] Ting blir litt mer tungvint når'n må tenke seg om for å få ting til å henge sammen... Bare en tur på butikken er en utfordring uten bil... 30-45 min gange hver vei, vil jeg tippe på... Godt det ikke var flere dager...

Min frøs også forrige uke, så jeg kom meg ikke til eksamen på hamar på burdagen min...

Godt det ikke var verre, da[:D]

ORIGINAL: Lillepooh

Min frøs også forrige uke, så jeg kom meg ikke til eksamen på hamar på burdagen min...

Kjedelig!!!
Var vel samme dagen bilen min frøs og det.... Vet jeg tenkte for meg selv at da hadde jeg jo slitt litt m å komme meg til Oslo uansett....

Bare så du vet det, så hadde vi det hyggelig uten dere også! *snurt*

Hehe... neida... Eller jo, vi hadde det hyggelig, men det hadde vært hyggelig om dere kom også! Fryktelig lenge siden sist nå! Vi må jo møtes. Jeg trenger en oppdatering på gammer'n bla. [:D]

Hehehehe.... Skulle du vel likt å fått det, ja... [:D]

Back
Topp