Bilen er stjålet! Eller?

*Meya*

Elsker forumet

Gubben ringte meg sånn fem over ni i kveld. BILEN ER STJÅLET fra parkeringa utenfor jobben. Han hev seg rundt, ringte politiet, bla bla, signalement av bilen osv, og fullt stress. 

20 minutter senere ringte han tilbake. 

Joda, han fant bilen. Det er en butikk sånn to minutt å gå fra jobb, han hadde kjørt på butikken tidligere (jobbet overtid i kveld), men glemte at han kjørte, og gikk tilbake til jobb. Så utenfor butikken, jo der sto bilen.

Herregud, jeg lo så tårene skvatt, og klarte såvidt ringe politiet. 

Hehehe, morsom historie, men kanskje ikke like morsomt når det står på. Guriland, jeg tror jeg hadde kjefta på mannen før jeg hadde klart å le av det. Men det er sånn jeg kunne funnet på å gjøre, suser så fælt for tida.

Hahaha! Så bra bilen ikke var stjålet! Og egentlig litt søtt at mannen din glemte bilen sin på butikken. :)

*Skorpion84* skrev:
Hehehe, morsom historie, men kanskje ikke like morsomt når det står på. Guriland, jeg tror jeg hadde kjefta på mannen før jeg hadde klart å le av det. Men det er sånn jeg kunne funnet på å gjøre, suser så fælt for tida.

Nei, akkurat det klarte jeg ikke kjefte på, for jeg bare knakk sammen i latter. 

2x 24November skrev:
hahaha hadde følt meg rimelig flau om det var meg :P

Følte meg ikke så veldig høy i hatten da jeg ringte politiet. Jeg kniste som en fjortiss. 

Hahahaha. utrolig bra. Hadde ikke latt mannen slippe unna med det der nei. 

Her i huset er det jeg som er svimete. Var ikke det at jeg glemte bilnøklene i bilen uten for butikkne, men hadde ikke satt av bilen en gang, så den gikk på tomgang, og jeg tok helgehandelen. Merket det ikke før jeg hadde lett rundt i butikken en god stund etter bilnøkelen mine for jeg trodde jeg hadde mistet de. Skulle bare rett ut å sjekke om jeg hadde glemt å ta de med

Back
Topp