*bildraaaaaaaaaas*

KathMor

Forumet er livet
Siste magebilde - 1 1/2 timer før hun kom [:)] Sjekk tryne - kjenner rie på vei "Jameeees!! Ta bilde FORT FOR POKKER!!!!!!!!" [8D]

1 dag gammel

På vei hjem - 2 dager [:)]

Første bad - ca1 uke gammel [:)]

[:D][:D]

Kose med pappa [:)]

Beste lukta som finnes [:D]

Herligste storesøster

Nå i dag - 1 dag unna 1 mnd gammel [&:][:)]

TUUUUUSEN TAKK FOR BILDERAS[:D][:)]

Fantastisk skjønn tulle!!!!!!!! Og storesøster og!! Nydelige unger

På mange måter like, men alikevel så ulike[:)] Emma er veldig lik James, mens Isabelle er mer lik deg, syns jeg i hvertfall! Men ser godt de er søsken! HERLIG

Dæven som tida flyr da! [:o] Dere er en nyydelig familie!!

For noen nydelige bollekinn!!!!!!!!

Og MANGE nydelige bilder, dere er bare en skjønn familie! [:D][:D][:D]

Åååå.... Herlige bilder av 2 superskjønne prinsesser!!!
Isabelle så så lita ut "oppå" James!![;)]

Tuuuuusen takk jenter - mor her er litt over gjennomsnittet stolt kan man si [8D][:D]

Små babyer på brystet til pappaér er noe av det herligste som finnes, liten baby på en manne-mann - er virkelig noe med det altså! [:)]

Ja Snublefot, Emma er James og Isabelle ser ut til å bli meg [:D] De var like ved fødsel, men blir mere og mere ulike hverandre [:)]

ORIGINAL: KathMor

Tuuuuusen takk jenter - mor her er litt over gjennomsnittet stolt kan man si [8D][:D]

Små babyer på brystet til pappaér er noe av det herligste som finnes, liten baby på en manne-mann - er virkelig noe med det altså! [:)]

Ja Snublefot, Emma er James og Isabelle ser ut til å bli meg [:D] De var like ved fødsel, men blir mere og mere ulike hverandre [:)]

Vet ikke om noe søtere altså!!!![:D][:D] Mannen ble så "myk" da han ble pappa!!![8D][:)]

ORIGINAL: snublefot08

TUUUUUSEN TAKK FOR BILDERAS[:D][:)]

Fantastisk skjønn tulle!!!!!!!! Og storesøster og!! Nydelige unger

På mange måter like, men alikevel så ulike[:)] Emma er veldig lik James, mens Isabelle er mer lik deg, syns jeg i hvertfall! Men ser godt de er søsken! HERLIG

sign. Minsta er lik deg ja!

Og hvor har du kjøpt den bodyen??? Så fin!!!

Den bodyen er fra Joha som jeg har kjøpt på Babyshop, ja både den som er med stjerne og striper som er beige og hvit, og samme bare i rosa, lilla og grå. Den finnes til gutta i lyseblå, mørkeblå og grå tror jeg det er [:)] Ser begge jentene har på seg forskjellig fra joha på de fleste bildene, litt gla i den merket kan du si hehe[8D]

Regnet nesten med det. Har noe med joha med stjerner selv. [:D] Da får vi dra på babyshop. For de jeg pleier og handle hos har de ikke. [:)] Da blir det litt shopping på mandag. Det likær vi. [:D]

NYDELIG!

for en flott familie!

må si meg enig m resten, hun er nok mere lik deg (Isabelle)... og jentene de er helskjønne!

ORIGINAL: MeMyself

Dæven som tida flyr da! [:o] Dere er en nyydelig familie!!

Såååå nydelige prinsesser!!! Håper dere koser dere masse[:)]

Back
Topp