Bildetråder

Håpefull85

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
Hei jenter:)
Tok meg den frihet og lagde to tråder under "bilder" til magen og UL;) D er vel ikke så alt for lenge til d begynner å renne inn av slikt nå, hvertfall ULbilder:p
 
ImageUploadedByBV Forum1449421279.936783.jpg
Dette har vært litt av en helg. Begynte med en blødning i går morges, etterfulgt av en cbd som kun viste 2-3 i dag.. Full av bekymring ringte jeg til fødeavdelingen på sykehuset, og fikk komme inn for å få gjort en ul.
Alt var normalt og det lille hjertet banket som bare det :) for en glede :)
 
Vis vedlegget 149742
Dette har vært litt av en helg. Begynte med en blødning i går morges, etterfulgt av en cbd som kun viste 2-3 i dag.. Full av bekymring ringte jeg til fødeavdelingen på sykehuset, og fikk komme inn for å få gjort en ul.
Alt var normalt og det lille hjertet banket som bare det :) for en glede :)

Så bra at alt står bra til:D Gjerne del bildet i den tråden "augustjentenes ul bilder" under "våre bilde" også;)
 
Er det en egen tråd som heter bilder? Jeg bruker android app..ser ikke noe mappe el tråd..
 
Er det en egen tråd som heter bilder? Jeg bruker android app..ser ikke noe mappe el tråd..

Vet ikke hvordan d er på android, men på iPhone får du opp dette når du går inn på 2016-august:
ImageUploadedByBV Forum1449433076.217802.jpg
 
Åhh sånn ser ikke jeg. Tør ikke ha appen på ipaden for den bruker datteren min og. Men får logge på pc av og til skjønner jeg ☺takk for svar
 
Åhh sånn ser ikke jeg. Tør ikke ha appen på ipaden for den bruker datteren min og. Men får logge på pc av og til skjønner jeg ☺takk for svar

Så rart, skulle tro d var noen lunde likt lagt opp, men på pc skal du finne den ja:)
 
Back
Topp