dumidalia Gift med forumet 15 Okt 2012 #1 Det er opprettet bildetråder for vogn, seng og klær/hentesett inne på våre bilder. Det hadde vært supergøy om flere la ut bilder av det de har kjøpt til den lille :)
Det er opprettet bildetråder for vogn, seng og klær/hentesett inne på våre bilder. Det hadde vært supergøy om flere la ut bilder av det de har kjøpt til den lille :)
dumidalia Gift med forumet 17 Okt 2012 #2 dytter opp denne, vil tro det er flere som har kjøpt inn noe de vil vise frem :)
N *Nyperose* Guest 20 Okt 2012 #5 Bilder fra nett er det forresten bare å bruke copy/paste, så enkelt :)
Real Gift med forumet 21 Okt 2012 #6 Har ikke kjøpt så mye enda..men har noe klær..skal prøve å legge inn noe til uka.
Real Gift med forumet 21 Okt 2012 #9 Har lagt inn seng og vogn. Bare internett bilder av det..legger ut ordentlig bilder når ting er på plass:)
Har lagt inn seng og vogn. Bare internett bilder av det..legger ut ordentlig bilder når ting er på plass:)
Real Gift med forumet 22 Okt 2012 #11 -Exotic- skrev:Lagt ut jeg også :) Kunne ikke se du har lagt ut no jeg.. Er jeg blind???
Real Gift med forumet 22 Okt 2012 #12 Real skrev:-Exotic- skrev:Lagt ut jeg også :) Kunne ikke se du har lagt ut no jeg.. Er jeg blind??? Jepp. Jeg er visst blind! Du la ut før meg- Hahaha!! Så ikke det:)
Real skrev:-Exotic- skrev:Lagt ut jeg også :) Kunne ikke se du har lagt ut no jeg.. Er jeg blind??? Jepp. Jeg er visst blind! Du la ut før meg- Hahaha!! Så ikke det:)