Bildetråd

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Nå skulle jeg være så erfaren og smart her og lage en ny sånn evighetstråd som erlitt mer interessant enn tall etterhverandre, meeeeen jeg har glemt hvordan man "limer" inn bilder man finner på nettet? *blondt øyeblikk*

Hvis noen forklarer hvordan, så har jeg en gøyal lek her i allefall!

Unnskyld meg, men HVA ER PROBLEMET MED TALLENE MINE!?!?!?

.... :p

Alvetussa skrev:

Oi, oi! Ro deg ned a hormonella!  Men jeg syns kanskje at tallene kaaaaanskje ikke gir meg så mye liksom... Men for all del, vi holder oss til talla vi!  Alt for forumsfred!

hunnykaos skrev:

Alvetussa skrev:

Oi, oi! Ro deg ned a hormonella!  Men jeg syns kanskje at tallene kaaaaanskje ikke gir meg så mye liksom... Men for all del, vi holder oss til talla vi!  Alt for forumsfred!

Fniiiiiiis ! :p  Ser dog kun et kryss på bildet ditt !

Alvetussa skrev:

hunnykaos skrev:

Alvetussa skrev:

Fniiiiiiis ! :p  Ser dog kun et kryss på bildet ditt !

Whaaaat?!? Jeg så et kryss i innlegget mitt før jeg postet det, men ser bildet nå her i tråden... Dette er jo ikke bra hvis vi skal ha en bildelek... Ja, ja, da får noen ønske å se sexy trønder da, så får jeg poste bilde av meg selv ;) 

Ser bare kryss i den andre tråden og ! Kanskje collin er banna fra BV :p

Det så jeg !:) Såg også det siste du la ut på andre tråder :))

Det så jeg !:) Såg også det siste du la ut på andre tråder :))

Ser ikke bildene dine desverre.. Hunnykaos - Hva gjorde at vi ikke så dine? Har du noen bildetips? ;D

Back
Topp