Nr3påvei? Glad i forumet Sommerfuglene 2017 19 Jul 2010 #1 Da har jeg Prøvd meg på en bildetrå å skal prøve å fortsette med det.. Er ikke helt ferdig men blir glad vi noen titter innom[8D]
Da har jeg Prøvd meg på en bildetrå å skal prøve å fortsette med det.. Er ikke helt ferdig men blir glad vi noen titter innom[8D]
R RalkattLia Forumet er livet 19 Jul 2010 #2 Skal titte...Vil og lage....Fikk det til før og slenge ut bilder, men brukte da imageshake...Og jeg får jo ikke justert bilde str der lenger???
Skal titte...Vil og lage....Fikk det til før og slenge ut bilder, men brukte da imageshake...Og jeg får jo ikke justert bilde str der lenger???
Nr3påvei? Glad i forumet Sommerfuglene 2017 19 Jul 2010 #3 ORIGINAL: Hope4 med ny spire Skal titte...Vil og lage....Fikk det til før og slenge ut bilder, men brukte da imageshake...Og jeg får jo ikke justert bilde str der lenger??? jeg bruker den men redigerer str på bildene på paint først[8D]
ORIGINAL: Hope4 med ny spire Skal titte...Vil og lage....Fikk det til før og slenge ut bilder, men brukte da imageshake...Og jeg får jo ikke justert bilde str der lenger??? jeg bruker den men redigerer str på bildene på paint først[8D]