Bildetråd - STELLEBORD

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
trenger inspirasjon , kan dere vise meg stellebordskroken deres :D? Skriv gjerne hvor stellebordet er fra også :)

Har stellematte på gulvet, ikke best for ryggen så jeg må sette meg ned hver gang jeg skal stelle... Men kjempe greit når jeg skal dusje da kan han ligge på matta si og sprelle og snakke med meg;)

Vi steller bare på vaskemaskinen, men har en hylle over til bleier o.l. :)

ImageUploadedByBV Forum1432191124.128591.jpg

Vi har matte på baderomsbenken. Har en kommode på badet også, men d blir for langt unna vasken. Så langt har dette fungert veldig godt for oss :)

1432205976375.jpg vi har stellekommode med badekar på soverommet også har vi og en liten stelleplass på badet :-)

Pinterest har veldig mange gode forslag. Du kan også søke på ulike merker/stellebordnavn og få forslag. Eneste jeg ikke liker er at det virker som alle har stellebordet på siden hvis du skjønner. Jeg vil ha føttene til bebis mot meg slik at det blir jevne og symmetriske bevegelser for både meg og bebis :) er også mange fine tips for organisering av babyutstyr og stellebord!

Pinterest har veldig mange gode forslag. Du kan også søke på ulike merker/stellebordnavn og få forslag. Eneste jeg ikke liker er at det virker som alle har stellebordet på siden hvis du skjønner. Jeg vil ha føttene til bebis mot meg slik at det blir jevne og symmetriske bevegelser for både meg og bebis :) er også mange fine tips for organisering av babyutstyr og stellebord!
Eg liker best også å ha føttene mot meg, så vi snur stellebordet hver gang siden det har hjul ;p

Har ikke bilde ettersom vi ikke har laget til enda- men her blir det malmkommode fra ikea med fire skuffer og stellematte opp på.

Back
Topp