Bildetråd *sommerbilder*

*atina*

Elsker forumet
Da prøver jeg å puste litt liv i forumet igjen ;)

Jeg vil se hva dere har gjort i (vår og) sommer!

Her er noen bilder fra sommeren vår:

30. april ble Lilja storesøster til Emily Johanne

Noen bilder fra 17. mai

Begynner å få veldig mange prinsessenykker...

Bader i sjøen

Er (stort sett) snill med lillesøster

Lillesøster Emily er bare helt herlig! Fantastisk snill og god <3

Vannsklie er morsomt!

Fått ny sykkel i sommer :) Ikke så helt lett, men øvelse gjør mester. (Aller helst skulle hun kunne å sykle lenge før hun har prøvd det. LITT utålmodig ja)

Denne sommeren har vi kort fortalt, vært mest hjemme. Finværet har vært stort sett fraværende, men tida har gått alikevel. Lilja har også slutta med bleie, så nå er hun stoooor jente :)

Hva har dere gjort i sommer?

Fine bilder av nydelige barn :)

Ser ut som dere har hatt en fin sommer :)

Vi legger ikke ut bilder på nett, men jeg kan jo fortelle litt om sommeren vår.

Vi har vært på Hunderfossen, Lilleputtthammer og Barnas gård på forsommeren, vært på badeturer, Gråtass forestilling og ellers kost oss hjemme resten av sommeren...

Amelia har også fått sykkel som tidlig bursdagsgave og det har vært stor stas :)

Kan også fortelle at jeg er gravid med termin 2 februar :)

nydelige bilder av nydelige barn.
og jeg må si at lillesøster var veldig lik storesøster på babybildene jeg husker av henne.
skal se om jeg også kanskje får lagt ut litt bilder senere,men er så sjeldent her på babyverden at jeg glemmer det helt tenker jeg :P
men vi har hatt en grei sommer.har pusset opp kjøkkenet,så har ikke vært så mye rundt da.men masse turer til dyreparken og ellers prøvd å  nyte findagene på stranda ol.
har også to bleie frie gutter-siden mai,og nå jobber vi litt med nattbleia..
ellers har jeg to rampegutter som er veldig aktive og finner på mye sprell.men det er sånn unger skal være:)

Back
Topp