Det var det lillejenta ropte og jeg tenkte når vi åpnet den ENORME pakken som kom i posten i går!
Vi åpnet ei diger eske og ut trillet massevis av mindre pakker! Jeg prøvde å ta et bilde av alle pakkene samlet, men det var utrolig vanskelig når en kjapp 2åring stikker av med pakkene eller ligger oppå de helt vill etter å ville pakke opp. Jeg klarte tilslutt å knipse øyeblikket, men ikke med bare pakker... Det var litt av en begivenhet.
Etter mye jaging etter 2åring med pakker og fliring var alle pakkene åpnet, og der var det mye moro [:D] Og litt for fristende for småfolk å holde fingrene unna, selv om jeg flyttet meg opp på bordet for å få tatt bilder, hehe.
Så som dere ser var der mye spennende. Der var litt snop til oss voksne, nam nam! Der var to flasker meg såpe, (som vi har tyvstartet på i badekaret nå i kveld) to søte BLÅ smekker, noen nusselige tøfler, et håndkle og to fine bodyer [:)] Der var tilogmed en CD med eventyr til storesøster. Litt for hele familien altså.
Så tusen takk til min hemmelige venn

Jeg har pønsket og pønsket på hvem det kan være, og når jeg var sikker på at jeg hadde funnet ut hvem det var så jeg at hun hadde allerede blitt avslørt som noen andre sin venn. Og nå har jeg gått gjennom hele påmeldingstråden flere ganger, presentasjonstråden og massevis av profiler for å prøve å luke ut etter bosted og navn, men jeg er fortsatt like blank.

Hintet Nicket passer ikke til profilen trenger jeg litt hjelp til for å finne utav [:)] Noen som vil hjelpe meg?