Bildetråd hemmelig venn

Jellybelly

Gift med forumet
Januarskatter 2015

Nå er hemmelig venn delt ut, og etterhvert dukker det opp spennende pakker i postkassene våre[:D]

Her kan vi takke for de fine gavene vi får, og gjerne legge inn bilder.
Her kan dere også prøve å gjette på hvem deres hemmelige venn er/var.

Gleder meg til mange fine bilder!

PS: Denne ligger under våre viktigste tråder

Jeg bare dytter litt på denne jeg... [:)] Og venter i spenning! Sendefristen er 15.Mars.

Tusen takk for gaven eg fikk.. både eg, babyen og storesøster ble kjempe fornøyd:)
legger ut bilde seinere.. har heller ikkje funnet ut hvem den hemmelige kan vere...:p

Tuuusen takk for nydelig hemmelig venn-gave[:)] Akkurat sånn som jeg liker[:D] Legger ut bilde etterpå[:)] Også tipper jeg at undrendeigjen er min hemmelige venn??[:)]

ORIGINAL: lillemor87

Tuuusen takk for nydelig hemmelig venn-gave[:)] Akkurat sånn som jeg liker[:D] Legger ut bilde etterpå[:)] Også tipper jeg at undrendeigjen er min hemmelige venn??[:)]

stemmer nok det[:)]
Og det var så morro å handle BLÅTT[:D][:D]

Tuuuusen takk for kjempe fin gave fra min hemmelige venn :)
Er kjempe fornøyd[:D] og gaven kom på et utmerket tidspungt da jeg trengte litt oppmuntring,glemte en stund hvor vondt jeg hadde..ble super gla [:)]
Syns det er så gøy med pakke i posten..hehe :P

Tørr ikke gjette helt ennå,må snike litt rundt her inne å se først [8D]
Bilde kommer senere om jeg får til å legge ut...

Den som fikk meg utdelt som hemmelig venn har fått adressen til mine foreldre, fordi jeg hadde egentlig planlagt å dra dit på ferie i dag. Men så har ferien dessverre blitt litt utsatt[&:], og jeg vet ikke akkurat når jeg drar. Men drar ikke før om en uke iallfall. Så om vedkommende ikke har sendt gaven, har de jo mulighet til å sende den til min vanlige adresse, om den blir sendt de nærmeste dagene. Send i såfall en PM til den som gav deg den andre adressen, så kan hun sende meg PM, så skal jeg oppgi den andre adressen. Hvis gaven allerede er sendt til mine foreldres adresse, er det ingen krise. Da får den bare ligge der oppe og vente på meg.[;)]

Så nydelig bukse og smekke!! Hva er det andre du har fått Ammeinnlegg og smokk? [:)]
Gleder meg til det dukker opp noe hos meg. Skal få sendt av gårde min til tirsdag [:D]

PAKKER PAKKER PAKKER!

Det var det lillejenta ropte og jeg tenkte når vi åpnet den ENORME pakken som kom i posten i går!
Vi åpnet ei diger eske og ut trillet massevis av mindre pakker! Jeg prøvde å ta et bilde av alle pakkene samlet, men det var utrolig vanskelig når en kjapp 2åring stikker av med pakkene eller ligger oppå de helt vill etter å ville pakke opp. Jeg klarte tilslutt å knipse øyeblikket, men ikke med bare pakker... Det var litt av en begivenhet.

Etter mye jaging etter 2åring med pakker og fliring var alle pakkene åpnet, og der var det mye moro  [:D] Og litt for fristende for småfolk å holde fingrene unna, selv om jeg flyttet meg opp på bordet for å få tatt bilder, hehe.

Så som dere ser var der mye spennende. Der var litt snop til oss voksne, nam nam! Der var to flasker meg såpe, (som vi har tyvstartet på i badekaret nå i kveld) to søte BLÅ smekker, noen nusselige tøfler, et håndkle og to fine bodyer  [:)] Der var tilogmed en CD med eventyr til storesøster. Litt for hele familien altså.

Så tusen takk til min hemmelige venn 
Jeg har pønsket og pønsket på hvem det kan være, og når jeg var sikker på at jeg hadde funnet ut hvem det var så jeg at hun hadde allerede blitt avslørt som noen andre sin venn. Og nå har jeg gått gjennom hele påmeldingstråden flere ganger, presentasjonstråden og massevis av profiler for å prøve å luke ut etter bosted og navn, men jeg er fortsatt like blank. Hintet Nicket passer ikke til profilen trenger jeg litt hjelp til for å finne utav [:)] Noen som vil hjelpe meg?

ORIGINAL: Eltana

Tusen takk for flott pakke som lå og ventet på meg da jeg kom hjem fra vinterferie!!!

For en nydelig bukse!!! Også så nydelig med kaniner på smekka!!

Men jeg har ikke anelse om hvem som er min hemmelige venn... Var litt vagt hint...
Men om jeg skal gjette, så Happygirl84 eller Havet???

Såå søte klær, å smekke!, å en litt til deg å, sååå kosliiig!.
Var nok ikke meg[8|].. Jeg skjønte meg ikke helt på den hemligvenn tingen, så turte ikke gjøre noe.. va lisom heller ikke å sjekka det, men har eg vist at det var noe sånt her, så æ har æ vært med!, Guuuuh kor arti det ser ut!!![:D][:D][:D] *missunlii*

Det kaller jeg karma! Sendte av gårde pakken til min hemmelige venn i dag! Og så kom sambo fra jobb og tok med seg posten inn og der var pakke til meg! Men det sto avsender bakpå (eller adresse eller noe) så det tok han bort før jeg fikk den.. Hehe.. Snarrådig han.. Godt han visste om at jeg ikke skulle se hvem det var fra!

Fikk en stilig supermann-pysj og en deilig tøff body! Og så små søte tigergutt-tøfler og søte små sokker.. Vaskekluter og engangskluter, og smekker!! Super pakke! Tusen takk til min hemmelige venn! Utifra hintene... må jeg gjette på.. Devilina?? [:D]

Var det ikke fint vel? [:D]

Da har jeg fått pakke med noen nydelige klær til lillegutt[:D] Tusen takk min hemmlige venn[:)] Skal prøve å legge inn bilde senere[;)]

Har prøvd å sjekke litt på hvem som kan være min hemmelige venn, ikke lett altså... men prøver å tippe hb77?

ORIGINAL: Safram

Da har jeg fått pakke med noen nydelige klær til lillegutt[:D] Tusen takk min hemmlige venn[:)] Skal prøve å legge inn bilde senere[;)]

Har prøvd å sjekke litt på hvem som kan være min hemmelige venn, ikke lett altså... men prøver å tippe hb77?

Stemmer det. [:D] Var morsomt å handle gutteklær, siden vi ikke vet kjønn ennå selv. Håper du ble fornøyd, ellers så er det bare å bytte det. [:D]

ORIGINAL: hb77

Stemmer det. [:D] Var morsomt å handle gutteklær, siden vi ikke vet kjønn ennå selv. Håper du ble fornøyd, ellers så er det bare å bytte det. [:D]

Vil ikke bytte nei, va knall skjønt, akkurat sånne klær jeg liker[:D] Tusen takk nok en gang, gleder meg til å ta det i bruk[:)]

ORIGINAL: hb77

Vil ikke bytte nei, va knall skjønt, akkurat sånne klær jeg liker[:D] Tusen takk nok en gang, gleder meg til å ta det i bruk[:)]

Så fint at du liker det. [:)]

Da er min sendt av gårde [;)] Kanskje jeg har røpet meg nå med å si at jeg har sendt den av gårde i dag, men jeg er sikkert ikke den eneste... håper hun liker det som kommer [:)] Og gleder meg til mitt dumper ned i posten [8D]
Men angående å lage hint... er ikke lett det altså...

Pakke i posten i dag!! Tusen takk til min hemmelige venn[;)] Vi fikk en deilig body med bukse i økologisk bomull og en nydelig lue med blondekant Gaven falt veldig i smak og var pent lagt sammen og knytt med et silkebånd rundt! Et lite kort med en tegning fra en kommende storesøster...he he. Jeg tror min hemmelige venn er PilleMille?! [:)]

ORIGINAL: Mare

Pakke i posten i dag!! Tusen takk til min hemmelige venn[;)] Vi fikk en deilig body med bukse i økologisk bomull og en nydelig lue med blondekant Gaven falt veldig i smak og var pent lagt sammen og knytt med et silkebånd rundt! Et lite kort med en tegning fra en kommende storesøster...he he. Jeg tror min hemmelige venn er PilleMille?! [:)]

Stemmer det  [:)]   Bra det falt i smak! Det er vanskelig å kjøpe til andre når en ikke kjenner smaken deres, så da får en håpe på at de liker det samme som en selv, hehe.

Da har jeg også fått sendt avgårde pakke[:D] Håper den som får den blir fornøyd[;)]

Back
Topp