*bildetråd* Gjettelek - 2

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡


*HINT* Dette er noe ifra menneske kroppen 

Jeg legger ut et bilde jeg enten har tatt selv, eller funnet på google. Så gjetter dere hva det er bilde av! Den som har rett svar åpner ny tråd med nytt bilde :) (jeg har merket denne tråden med tallet 1 slik at neste tråd kan bli nr 2 - på denne måten holder vi de fra hverandre)

Ettersom den som lager tråden kanskje ikke sitter på forumet absolutt hele dagen, kan det jo være litt vanskelig å få sagt ifra med en gang noen har svart riktig, så jeg foreslår at hver og en av oss kan komme med så mange forslag vi vil. Jo flere tråder og innlegg jo bedre er det jo!! :)
 


Minnelli skrev:
Sponplate? Eller enden av en sponplate.. 


Burde kanskje si at tingen er forstørret 100 ganger i mikroskop :D
 


Minnelli skrev:
Haha! Lur du! 


Sånn går det når man googler ;) hehe
Kan jo ikke gjøre det for lett heller, bare håper at folk gjetter da :)
 


Minnelli skrev:
Hvis ingen gjetter kan du jo komme med hint etterhvert :) 


Kan gjøre det kl 8 hvis det ikke er spesielt aktivitet her da :)
 


Minnelli skrev:
Hårstrå?


Yeay riktig gratulere...

emoticon
 
Yeah!! 

Var ikke så mye aktivitet i denne tråden da men... jeg kan jo prøve en til og se om det blir mer! 
 


Minnelli skrev:
Yeah!! 

Var ikke så mye aktivitet i denne tråden da men... jeg kan jo prøve en til og se om det blir mer! 


Krysser fingrene for mer aktivitet :D hehe har som mål og ha ihvertfall skrevet 1000 innlegg til mandag :o
(ifra jeg ble medlem da)
 


Shadow skrev:


Minnelli skrev:
Yeah!! 

Var ikke så mye aktivitet i denne tråden da men... jeg kan jo prøve en til og se om det blir mer! 


Krysser fingrene for mer aktivitet :D hehe har som mål og ha ihvertfall skrevet 1000 innlegg til mandag :o
(ifra jeg ble medlem da)


Oi la ikke merke til det før nå at jeg har allerede gjort det :D hihi hmmm må sette meg et nytt mål da :D
 
Back
Topp