Bildetråd av junimammaene 2012!

Glapia.

Gift med forumet
Tiiiihii, jeg gleeeder meg sånn til å se dere- og bli kjent med alle sammen....
Derfor er jeg tiiidlig ute å lage denne tråden...:)

De som vil kan selvfølgelig dele, men regner med folk venter til det nærmer seg...;)

-Glaaaaapia!

PS!! DET ER KUN LOV Å LEGGE UT BILDE AV SEG HER. 
DETTE ER IKKE EN KOMMENTARTRÅD!!!!  ikke meninga å være streng, men det blir faktisk det beste.. takk for tilbakemelding på det.

pent bilde av deg!! Så gøy at du legger ut..

Ikke quote meg, takk..

Og til dere som kjenner meg, HYYYSJ!!!

Jeg gjør meg ikke på skjermen 
Men dere er jo knallvakre!!

~Damen~ skrev:
Jeg gjør meg ikke på skjermen 
Men dere er jo knallvakre!!

JOOOOOODA DU!!! DET GJØR DU! :)

**
Borte, og kommer tilbake om en måneds tid :)

Glapia. skrev:
pent bilde av deg!! Så gøy at du legger ut..

takk det samme

~Damen~ skrev:
IKKE quote :)

Med solbriller og masse effekter på kamera, ser jeg ganske menneskelig ut!
Dersom noen kjenner meg igjen fra facebook eller det egentlige nicket mitt på BV, så HYSJ! Har ikke fortalt om graviditeten til noen i familien enda.

det lille jeg ser,så er du en pen jente

Snuppo og Sneipen skrev:

det lille jeg ser,så er du en pen jente

Haha! Takk <3 Jeg skal legge ut et litt mer avslørende bilde om en måneds tid :)

Ska nok legge inn et bilde i uke 12, men tørr ikke enda ;) tviler på at æ kjenner nån hær inne, men kem vet?!? plutselig træffer man kjentfolk =p  Men syns det e bra tråd! Greit å bli litt kjent med hverandre =)

Et lite stykke Hege ! : ) (ikke det beste men eneste bildet jeg hadde lett tilgjengelig)

skal legge inn bilde etterhvert, og sletter dette svaret om noen dager. Har bare ett ønske på en sånn tråd der vi må følge med nedover.. Om alle skal kommentere og skrive ting som ikke inneholder bilder, blir det en kjempe lang tråd og mye å bla seg igjennom etterhvert. Er det mulig at vi holder en bildetråd til å inneholde bare bilder? Ikke for å være en sur kjerring altså, men om 7 mnd så er nok denne tråden KJEMPE lang og med masse kommentarer som "så flotte dere er" x120! hehehhe

Ventejente85 skrev:
skal legge inn bilde etterhvert, og sletter dette svaret om noen dager. Har bare ett ønske på en sånn tråd der vi må følge med nedover.. Om alle skal kommentere og skrive ting som ikke inneholder bilder, blir det en kjempe lang tråd og mye å bla seg igjennom etterhvert. Er det mulig at vi holder en bildetråd til å inneholde bare bilder? Ikke for å være en sur kjerring altså, men om 7 mnd så er nok denne tråden KJEMPE lang og med masse kommentarer som "så flotte dere er" x120! hehehhe

jeg er enig....
tar vekk mine nå

tørr ikke legge ut enda;) må nok vente en liten sund til :)

Jeg å kommer til å legge ut bilde etterhvert, men ikke enda...

sexymama skrev:
Jeg å kommer til å legge ut bilde etterhvert, men ikke enda...

Jeg også

Eneste brukbare bilde jeg fant =) Ny data maskin, så alle blidene mine ligger på en harddisk ett eller annet sted.. Hehe.. Meg å hunden til leieboeren vår =)

Her er meeeeeg!

Back
Topp