***BILDETRÅD MED VÅRE POSITIVE TESTER***

Uglemamma'n

Blir kjent med forumet
Tenkte kanskje det kunne være stas å dele bilder av våre positive g-tester??!!? Man blir jo så glad av å se på detemoticon

Disse testene tok jeg med kveldsurin 3 dager før IKM (ble så overrasket over at den første var positiv, så måtte ta en tilemoticon). Jeg brukte strimmeltester fra Billige-Tester.no.

3 dager før IKM

Disse tok jeg dagen etter, 2 dager før IKM, med morgenurin. De er litt sterkere, men fremdeles svake da! Men disse testene skal jo egentlig benyttes etter IKM!!

2 dager før IKM

Blir nok til at jeg må spandere på meg en CB Digital med ukesindikator snart også...bare for å se det svart på hvittemoticon
Jeg har IKM i dag, så er bare 4 uker på vei...termin 8. januar! Hva med dere andre??

Håper noen flere har lyst til å dele bilder av sine nydelige tester!!!emoticon
 


Testen jeg tok 17.04.2011
 
Her er mine positive tester :)

Bilde 1: Tatt 1.Mai



Bilde 2: Tatt 2. Mai


 



Positiv EL-test 21. april, og testet positiv på G-test 4. mai så 13 dpo ;)
 
så mange flotte positive tester. Men du Uglemamma de 2 dager før ikm var ikke akkurat svake da, de var jo kjempepositive. Du skal få se min 1 dag før ikm, ikke i nærheten av så sterk strek. Fikk to svakt positive en cb og en billigstrimmel dagen før ikm og en svak positiv a1 og en positiv digital på midt på dagen urin. Håper de blir sterkere etter hvert.

 
Her kommer bilde av mine tester som er tatt i dag.. Det går ikke helt opp for meg at jeg er gravid, men det synker vel inn litt etter litt emoticon


 


Min positive test tatt idagtidlig :) Så jeg er herved en av dere på januar2012! :D
 
Her er min fra idag. Endelig tydelig! Tatt to til, en på torsadg og en på lørdag og de var svake.
 
[IMG]http://i1205.photobucket.com/albums/bb436/perna30/bilde3.jpg[/IMG] 
 
 
Første testen eg tok 11.mai. Ein svak strek. 


Andre testen tok eg 18.mai :) Sterk tydeleg strek. <3 <3 
 
4. mai, mensendagen.

5. mai, måtte ta en slik for sikkerhets skyld.

 
Kjempe dårlig bilde så legge med link

Tok test den 14. mai, sendte denne mms til samboer. Han lurte på hva det skulle bety :-P
 
 
 
 
Back
Topp