~BILDETRÅD~HEMMELIGJULENISSE~

Annic73

Gift med forumet
~~Hær kan du sette inn bilde av det du/dere fikk ifra hemmelig julenissevennen~~

~~Eller kanskje du vil sette en link til takketråden du har laget~~

tusen takk til vår hemmelige venn [:D] Har desverre ikke funnet ut hvem du er ennå[8|] er skrekkelig dårlig på gjetting og slikt[:(][&o][8|]

Dette fikk æ av min hæmmelige vænn... sammen med ett kjæmpe kos brev og ett fint julekort med bilde av min hæmmeligevænn sammen med sin kjære og en liten tøffing i dåpskjole

Stort bilde men men.... (Du ser vel det mangler en kjærlighet[8D] Den tok jeg å kos meg med tidligere idag[:D])

opp m seg

Dette fikk jeg av Meeelina, Tusen takk

opp

[;)]så mye fint dere har fått da[:D][:D] gleder meg til min pakke

ORIGINAL: Meeelina

[:)]Ja dere har fått mye fint ja, gleder mei til min kommer[:D]

Klarer ikke legge ut bilde, ikke enda iallefall. Men fikk en nydelig blå fleecedress. Og 3 body fra Brubaker[:)]
Veldig fornøyd

[:D] Jeg har fått,,,,,, Jeg har fått!!!!![:D][:D][:D]

Kjempe fint sett med bukse , body og bade and til gutt ungen.
Å tom jeg fikk fin skrubbe klut å deilig såpe(ikke avbildet...da jeg har allerede tatt den i bruk[8|])[:D]

Hm nå må jeg bare finne deg du ifra Trøndelag å som er NY her på BV.... Hm.....

Takk skal du ha ivertfall , dette falt i smak!!!

dytte opp[;)]

Skal få lagt inn bilde senere..

Tusen takkk min hemmelige venn

Bytter ut dette bildet når vi har åpnet pakken[:)][:D]
Tusen takk til sommarbaby![:D]

Da har vi også fått pakke fra nissen vår. Hvem kan det vare tro???? Stod ingenting som hint[8|].
 Ja tusen takk til nissen vår.
Shannon så utrolig kule farger. Tusen takk til deg. [:D][:D][:D]

ORIGINAL: E.R.A.

Da har vi også fått pakke fra nissen vår. Hvem kan det vare tro???? Stod ingenting som hint[8|].

jøss, så stor jenta di er! bare bittelitt lang i armene og føttene jo[:D]
Var mye mer fornøyd med første pakken, med kort og hint og hele pakka, håper den blir funnet!

ORIGINAL: shannon

Var mye mer fornøyd med første pakken, med kort og hint og hele pakka, håper den blir funnet!

Er det mulig at den  første er finere? Ohhh håper de finner den. Tusen tuuuusen takk.

Jo da, så de[:D][:D][:D], men det gjør ikke noe. Kjempe fin tøy.

ORIGINAL: shannon

Er det mulig at den  første er finere? Ohhh håper de finner den. Tusen tuuuusen takk.

Jeg var mer fornøyd med den pakken hvertfall, var med sokker der da[:D] men det gjør jo ikke SÅ mye[:D]

Back
Topp