***Lykkelig*** Elsker forumet Juli13-jentene 16 Feb 2013 #1 Kjeder meg litt nå... Så eg vil gjerne se nodn bilder, første mann poster et bilde og sier hva hun har lyst å se, deretter gjør neste det samme Eg starter Nå vil eg gjerne se eb bryllupskake
Kjeder meg litt nå... Så eg vil gjerne se nodn bilder, første mann poster et bilde og sier hva hun har lyst å se, deretter gjør neste det samme Eg starter Nå vil eg gjerne se eb bryllupskake
Amahel Forumet er livet Juli13-jentene 16 Feb 2013 #2 Her er bryllupskaka vår <3 Nå vil jeg gjerne se et bilde av din favoritt vogn
Septokt19 Forumet er livet Juli13-jentene Oktoberlykke 2019 16 Feb 2013 #3 Dette er min favorittvogn Kan jeg få se et bilde av noens husdyr?
Lolenona Glad i forumet Juli13-jentene 16 Feb 2013 #4 Mine kattepuser! F.v Susie (skogskatt), Milla ("skipskatt") <3 Jeg vil gjerne se bilde av barnesengen du har kjøpt/skal kjøpe tiL den lille
Mine kattepuser! F.v Susie (skogskatt), Milla ("skipskatt") <3 Jeg vil gjerne se bilde av barnesengen du har kjøpt/skal kjøpe tiL den lille
***Lykkelig*** Elsker forumet Juli13-jentene 17 Feb 2013 #5 Vi har denne Må vil eg se barnerommet til babyen (eller til store søster/bror)
Gizom Gift med forumet Juli13-jentene VIP 17 Feb 2013 #6 Dette er hunden vår. Jeg hadde ikke bildt av bryllupslaka liggende på mobilen...
Amahel Forumet er livet Juli13-jentene 17 Feb 2013 #7 Her er barnerommet to be. Foreløpig er det storebror som har tingene sine her og vi har babyutstur der inne til vi får et nytt større rom til han. Nå vil jeg gjerne se bilde av det første plagget du kjøpte til mageboeren din
Her er barnerommet to be. Foreløpig er det storebror som har tingene sine her og vi har babyutstur der inne til vi får et nytt større rom til han. Nå vil jeg gjerne se bilde av det første plagget du kjøpte til mageboeren din
Lolenona Glad i forumet Juli13-jentene 17 Feb 2013 #8 Her er det første plugge jeg kjøpte til den lille <3 Jeg har lyst til å se bilde av dine favoritt sko
Her er det første plugge jeg kjøpte til den lille <3 Jeg har lyst til å se bilde av dine favoritt sko
Septokt19 Forumet er livet Juli13-jentene Oktoberlykke 2019 17 Feb 2013 #9 Kanskje disse? Nå vil jeg gjerne se et ultralydbilde
Elewyn Gift med forumet Juli13-jentene VIP 17 Feb 2013 #10 Akkurat nå er det muklukene mine som er favoritten Jeg vil gjerne se bilde av babysetet dere har lyst til å kjøpe
Akkurat nå er det muklukene mine som er favoritten Jeg vil gjerne se bilde av babysetet dere har lyst til å kjøpe
Amahel Forumet er livet Juli13-jentene 17 Feb 2013 #11 Her ble det visst svart dobbelt opp på disse skoene så jeg svarer dobbelt opp jeg da Her er et ultralydbilde av prinsen vår <3 Og her er bilsetet vi har kjøpt med isofix og base Da ønsker jeg å se bilde av ditt favoritt godteri
Her ble det visst svart dobbelt opp på disse skoene så jeg svarer dobbelt opp jeg da Her er et ultralydbilde av prinsen vår <3 Og her er bilsetet vi har kjøpt med isofix og base Da ønsker jeg å se bilde av ditt favoritt godteri
Septokt19 Forumet er livet Juli13-jentene Oktoberlykke 2019 17 Feb 2013 #12 Suuurt smågodt (på bordet nå) Hva ser du ut av stuevinduet ditt?
Løvesnuppa Gift med forumet Juli13-jentene 17 Feb 2013 #13 Mitt favorittgodteri: Jeg vil se bilde av ditt favorittdyr
Lolenona Glad i forumet Juli13-jentene 18 Feb 2013 #14 Dette ser jeg ut av stuevinduet mitt.. Rakk akkurat ikke å ta bilde av tre rådyr Favoritt dyret er spekkhoggere <3 Jeg vil gjerne se bilde av den kuleste/fineste hårsveisen du har hatt?!
Dette ser jeg ut av stuevinduet mitt.. Rakk akkurat ikke å ta bilde av tre rådyr Favoritt dyret er spekkhoggere <3 Jeg vil gjerne se bilde av den kuleste/fineste hårsveisen du har hatt?!
Amahel Forumet er livet Juli13-jentene 18 Feb 2013 #15 Her får du en av hver Litt punka frisyra fra da jeg var modell på frisørlinja. Og fra bryllupet mitt <3 Jeg vil gjerne se et bilde av din favorittmiddag
Her får du en av hver Litt punka frisyra fra da jeg var modell på frisørlinja. Og fra bryllupet mitt <3 Jeg vil gjerne se et bilde av din favorittmiddag
Lolenona Glad i forumet Juli13-jentene 18 Feb 2013 #16 Så tøft amahel Min favoritt middag - laks, poteter, sandefjordsmør og agurksalat <3 Naaam! Jeg ønsker å se ditt favoritt rom i huset
Så tøft amahel Min favoritt middag - laks, poteter, sandefjordsmør og agurksalat <3 Naaam! Jeg ønsker å se ditt favoritt rom i huset
***Lykkelig*** Elsker forumet Juli13-jentene 18 Feb 2013 #17 Foreløpig er favorittrommet stua Men når kjøkkenet er ferdig så blir nok det favorittrommet mitt Nå vil eg se bilen din
Foreløpig er favorittrommet stua Men når kjøkkenet er ferdig så blir nok det favorittrommet mitt Nå vil eg se bilen din
Amahel Forumet er livet Juli13-jentene 18 Feb 2013 #18 Her er gobilen min Nå vil jeg gjerne se din favorittblomst
B -blomsterpiken Forumet er livet Juli13-jentene VIP 18 Feb 2013 #19 Denne og Denne Nå vill eg se bilde av din favoritt drink
Smurfine88 Forumet er livet Juli13-jentene Desemberskattene 2014 Julimammaer 2016 19 Feb 2013 #20 Eg drikke så lite, men denne va god i Spania hvertfall! No vil eg se bilde av din favoritt babyting..
Eg drikke så lite, men denne va god i Spania hvertfall! No vil eg se bilde av din favoritt babyting..