Bilderas

lenemor

Forumet er livet
Ja, jeg har jo ikke vett på å la være, så her kommer et lite bilderas fra oss igjen

Lille naturisten vår - han elsker å være naken, da smiler han alltid

Her har vi vært på sanitetskafe på grendahuset - Johanna elsker å være på kafe, og det ble enda bedre da hun fikk være med best
emor å selge kaker. Hun satt og sang "kom og kjøp, kom og kjøp, før batikken stenger" (og så fikk hun betaling i vafler og sveler - ren lykke!)

Så stas når August og mamma henter i barnehagen - og særlig når hun klarer å trille selv

Har funnet frem bøyle og pute til tripp-trappen til Johanna - hun vil jo ikke bruke den lenger. Måtte prøvesitte litt da - og selv om han ser litt alvorlig ut så var han storfornøyd (men han fikk selvsagt ikke sitte mer enn et par minutter - ryggen er ikke klar for rett opp-og-ned-sitting ennå)

Og til slutt et lite bilde av huset og hagen... det lille man kan se bak snøen. Bak tørkestativet vårt går det vanligvis rett frem, det er ingen bakke eller haug der - alt er snø - brøytekanten er minst 5-6 meter høy!

Kjempe fine bilder Lenemor, herlige Johanna og lille August.

Dere har fått snø i år dere også ser jeg.

så koselig å se bilder fra dere lenemor. alltid like hyggeligdet[:)][:)]

nyyydelige barn dere har![:)]

For en skjønning...han er helt herlig, synes han ligner på mamma jeg...[:)]
Og Johanna ser ut som å ha det topp, herlige kakebilder!! SÅ søt jente!!

Også har dere mye snø....og selvom vi har snø her også, er jeg VELDIG glad for at vi ikke har så mye...brrrr, lei av vinter nå!!

(Selvom jeg synes det er veldig pent....[8D])

Møre og Romsdal ligger visst på landstoppen - mest snø i hele norge for øyeblikket... og vi som er vant til nesten ikkeno!

ORIGINAL: lenemor

Møre og Romsdal ligger visst på landstoppen - mest snø i hele norge for øyeblikket... og vi som er vant til nesten ikkeno!

Såpass ja. Da er det mye snø, synes vi har mye jeg men da har vi lite i forhold.

Så herlige unger.. [:D] August er jo så bollerund og go!!! [:D] Tydelig at han får mye og GOD mat ja.. Sambo kommenterte og lua til Johanna da.. Den var veeeeldig fin!! Både lua og ungen.. [:)]

Så mange fine bilder, herlige unger du har.

ORIGINAL: Almyrida81

Så herlige unger.. [:D] August er jo så bollerund og go!!! [:D] Tydelig at han får mye og GOD mat ja.. Sambo kommenterte og lua til Johanna da.. Den var veeeeldig fin!! Både lua og ungen.. [:)]

Ene fadderen til Johanna kjøper alle jule- og bursdaggaver på supporterbutikken til Manchester [:D]

Så fine bilder!!

August lignet skikkelig på Johanna på det første bildet. Herlig!!

Jeg er storfan av bilderasene dine lenemor!! SÅ kjekt å få innblikk i hverdagen deres! [:D]

Woow... Det var mye snø det   Kjempefine bilder forresten [;)][:D] 

ORIGINAL: monicabebe

Så fine bilder!!

August lignet skikkelig på Johanna på det første bildet. Herlig!!

Veldig enig!![:D]

Så kjekt å få se bilder. [:)] Tipper det var drømmejobben, ihvf drømmebetalingen.[8D]

ååå for ein herlig liten gutt![:D]Lligner på storesøster syns eg[:)]
skjønne Johanna så trille lillebror da[:)]stor jente blitt ja

Back
Topp