Bilderas oppdatering herfra *fikset*!!

Lilletrille

Gift med forumet
Dagene flyr i et her, får ikke vært så mye her inne som jeg vil...
Studier og barnehagebarn tar mye tid[:D]Men vi koser oss veldig og nyter høsten.
Her er et lite bilderas av Bianca. Alle barna begynner jo å bli så stor nå[:)]
Bianca sier når takk og hei og grynter som en gris. Så vinker hun når vi sier vi skal gå/hadet og når vi synger "blomster små" som er hennes sang i barnehagen. Hun storkoser seg i barnehagen og er generelt tilfreds med tingenes tilstand[:D] En skikkelig godklump og hjertesmelter<3

Hvis bildene er store, bare ta mindre oppløsning på skjermen, for får ikke endret bildestørrelsen nå...

sjønna jentå di heilt nydelige e hu

Så UTROLIG sjønn hun er!! Åååe!

Oh, nå ser jeg noe! [:)] Så STOR hun har blitt [:D]. Kjempemorsomt at hun er så blanda av deg og samboeren din, synes liksom ikke at hun er noe klart det ene eller det andre? Superdupersøt er hun i hvert fall uansett! [;)]

Så flotte bilder av snuppa..[:D]

ORIGINAL: *Ønskebarnet*

Så flotte bilder av snuppa..[:D]

ORIGINAL: Aislin

Oh, nå ser jeg noe! [:)] Så STOR hun har blitt [:D]. Kjempemorsomt at hun er så blanda av deg og samboeren din, synes liksom ikke at hun er noe klart det ene eller det andre? Superdupersøt er hun i hvert fall uansett! [;)]

Ja hun er skikkelig blandet. Alle som kjenner kun sambo eller meg, og som ser den andre parten for første gang er litt sånn; Hun likner jo på deg å jo[8|][8D]
Så hun er ganske bra blandet.

Tusen takk for alle koselig kommentarer[:D] Er så gøy å se at alle de bitte små beibisene våre har blitt store![:D]

å hælle dussan!!!! Så fantastisk nydelig hun er. *sukk*

Hun er jo bare helskjønn [:)][:)]

Ååå, det var ei nydelig jente det[;)]

Back
Topp