Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Karmosin
for en vakker fotomodellkjempefin gutt du har ja!
Hva er det forno smart du har under lerretet på det bildet der han maler??
ORIGINAL: a82
ORIGINAL: Karmosin
for en vakker fotomodellkjempefin gutt du har ja!
Hva er det forno smart du har under lerretet på det bildet der han maler??
Takk [:)]
Det brettet som er under er et sånn Stokke matbrett med utskiftbare bilder til.
Fikk det med Stokke stolen når barnas hus hadde kampanje.
Går sikkert ann å kjøpe utenom og.
Er sugepropper på så det sitter dønn fast, og er lett å rengjøre.
Kjempegenialt og anbefales!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ORIGINAL: Har 2 herlige jenter
Kjempefine bidler[:)] Heilt nydelige dei modellbildene da[:)] Har du fått de digitalt? Har glemt heilt å sende mail jeg!
Kjempefine bidler[:)] Heilt nydelige dei modellbildene da[:)] Har du fått de digitalt? Har glemt heilt å sende mail jeg!
Takk for det [:)]
Ble fine deres og eller?
Eg sendte mail eg og spurte om å få de digitalt.
Han reklamemannen spurte så fotografen, men det lei vanskelig pga rettigheter til ildene, så eg lei anbefalt å scanne dei inn sjøl, va ikkje nåke i veien for det visst.
Så har me kjøpt oss printer med scanner +++ så då fikk me dei inn på data, så nå kan eg ordna de i svart/kvitt osv.
Hvis du ikkje har tilgang te scanner må du bare gi beskjed så må du gjerne komme her, så ska me hjelpe til med det [;)]
Nå var bildene originale, men har lastet ned photoscape, sånn at jeg får fikset de litt...
Takk for det [:)]
Ble fine deres og eller?
Eg sendte mail eg og spurte om å få de digitalt.
Han reklamemannen spurte så fotografen, men det lei vanskelig pga rettigheter til ildene, så eg lei anbefalt å scanne dei inn sjøl, va ikkje nåke i veien for det visst.
Så har me kjøpt oss printer med scanner +++ så då fikk me dei inn på data, så nå kan eg ordna de i svart/kvitt osv.
Hvis du ikkje har tilgang te scanner må du bare gi beskjed så må du gjerne komme her, så ska me hjelpe til med det [;)]
Ok da. Søren og. Men dei blei jo fine når du hadde scanna de! Får prøva eg og, e fornøyde med bildene ja, men like ikkje den mørkegrønne bakgrunnen! Får photoshoppa litt tror eg[:)] Lure på ka tid "reklamen" blir ferdig... trodde kje det sko ta så lange tid...
ORIGINAL: threce
FOR en kjekkas altså [:D] Åsså er han ganske så lik min Victor på mange av bildene synes jeg [;)]
Å da er han jo fantastisk nydelig åff kårs [;)][;)] tihi :-)
Veldi fine fotografbilder ja <3