Bilderas fra oss

Skrållan

Forumet er livet
Her er noen bilder fra det nyfiksa rommet til ungene! [:D]

FØR:

Ida sitt hjørne, litt nedlesset pga ommøbleringen

Et forferdelig rotete lekehjørne

Tobias-hjørnet

ETTER:

Ida sin seng, har ikke gjort noe her

Tobias sin nye seng

Lekehjørnet

Kom inn på rommet med øya gjemt

Han ser skremt ut, men han er glad, hehe

Prøveligge senga si

Ida var litt trøtt og småsur, så det ble ingen fine bilder av henne [;)] Derfor får dere heller se Ida Northug, med gullmedaljen fra VM-dagen i bhg!

Så koselig det ble der!
Jenny skal få stoooorseng også snart...

Funker det bra uten sengehest eller? Ingen ublide møter med gulvet?

ORIGINAL: WZ

Så koselig det ble der!
Jenny skal få stoooorseng også snart...

Funker det bra uten sengehest eller? Ingen ublide møter med gulvet?

Takk for det! [:)]
Jeg er uhyre spent på det der uten sengehest altså... dette er jo første natta, tok han 2 sekunder før han var oppe og sprang, men han har lagt seg under dyna igjen nå. Tror jeg skal inn og lure noen tepper på gulvet etterhvert her, for han pleier nemlig å legge seg på tvers i senga når han sover.. og ofte reiser han seg rett opp i stående stilling I SØVNE, før han deiser ned igjen, sånn at han ligger med føttene på puta...

Skikkelig koselig barnerom[:)]

Skikkelig Ikea-barnerom! [:)][:)]

Ungene storkoser seg der, og det er tross alt det viktigste! [:D]

Så koselig rom Skrållan. Da Hannah fikk storseng datt hun ut en gang og aldri mer. [:)]

ORIGINAL: Buffi

Skikkelig koselig barnerom[:)]

ORIGINAL: McBaby

Så koselig rom Skrållan. Da Hannah fikk storseng datt hun ut en gang og aldri mer. [:)]

Ida har aldri ramla ut, og hun har faktisk aldri tissa seg ut i senga heller. Merker det er litt mer med lillebror, sånn sett [;)][:)]

skal si ungene begynner å bli store! kan tenke meg han ble fornøyd ja[:D][:D] kjempefint[:)]

her har pappan hjemmesnekra sengehester for disse ungene ligger ikke stille, maria er verst og det er ikke sjangs for å fjerne den enda gitt.
maria har heller aldri tissa i senga, thomas derimot[8|] ja, det har vært en del! men helldigvis slutt på det nå.

ORIGINAL: Shopoholic

Kjempe fint! Hvor brede er di sengene egentlig?
Så herlige bilder av ungene skrållan, herlige [:D]

Madrassen er 70 cm bred, men selve senga er ca 90 cm bred [:)]
Takk for det, synes ungene er herlige jeg også - stort sett [8D]

ORIGINAL: MaRtE:)

skal si ungene begynner å bli store! kan tenke meg han ble fornøyd ja[:D][:D] kjempefint[:)]

her har pappan hjemmesnekra sengehester for disse ungene ligger ikke stille, maria er verst og det er ikke sjangs for å fjerne den enda gitt.
maria har heller aldri tissa i senga, thomas derimot[8|] ja, det har vært en del! men helldigvis slutt på det nå.

Ja, de vokser så fort nå at jeg ikke rekker å henge med i svingene! Han ble knallfornøyd, og våkna kjempetidlig i dag, hehe!

Spørs om det blir noe hjemmesnekra sengehest her også etterhvert, gikk bra i natt da, men vet jo liksom aldri..
Mulig det er noe med de småbrødrene da, at de har lettere for å tisse i senga, hehe. Godt Thomas er ferdig med det da, Tobias har en lang vei å gå først.. han bruker jo bleie enda, men ligger så mye på magen, og tisser endel om natta, og til slutt så renner det over. Snasent! Jeg takker Gud for han som oppfant tisselaken!

Fine rommet! :) Gleder meg til Olivia skal inn på rommet til Chris - åja kjeeeempe fine barn også da skrållbåll[:D][:D][:D]

ORIGINAL: suki

Så fint de har fått det! Og så veldig koselig ut å bo på samme rom! [:)]

Jeg tok en skikkelig rydding og vasking av rommet til TS i går og skal straks igang med NM sitt. Har sortert alt av leker helt ned til den minste legobit, så tar tiiiiiid, og pakket vekk babylekene. Kanskje på tide! [;)]

Jeg er sjeleglad det går så fint for dem å dele rom! [:)] De trives jo kjempegodt i hverandres selskap.

Pakket vekk det siste av babylekene nå vi også, hehe! [;)]

ORIGINAL: SillyDilly

Fine rommet! :) Gleder meg til Olivia skal inn på rommet til Chris - åja kjeeeempe fine barn også da skrållbåll[:D][:D][:D]

Olivia sover inne hos dere enda? Var kjempedeilig da Tobias flytta inn til Ida allefall, plutselig sov vi alle mye bedre! [:)]
Bållebarna er så fine vettu [:D][:D] Æ sove Blå, sa Tobben da han tusla til sengs nå, senga har nemlig fått et eget navn, nemlig Blå.

Kozykozy Skrållan! [:D][:)] kjekt me fornyelse, herlig å få sortert i ting og tang! Her deler også ungene rom. Gleder meg til å kjøpe køyeseng til dem! [:)]

ORIGINAL: suki

Nå er tullene i seng her også i ryddige rom! [:)]
Knipsa litt bilder jeg også, så kan jo legge noen inn her senere (sammen med lanzarotebildene jeg skulle ha lagt inn for lenge siden).

Ja, gjør det! [:)][:)]

ORIGINAL: .lillevims

Kozykozy Skrållan! [:D][:)] kjekt me fornyelse, herlig å få sortert i ting og tang! Her deler også ungene rom. Gleder meg til å kjøpe køyeseng til dem! [:)]

Sambo skulle også ønske vi hadde kjøpt køyeseng, hehe. Hadde blitt litt bedre plass der inne av det, men senga til Ida kjøpte vi jo lenge før vi bestemte at de skulle dele rom, så det hadde bare blitt dumt sånn sett.
Veldig deilig å få sortert ting og tang! [:)]

Så fint barnerom skrållan[:)][:)]

Her og deler gutta rom, og dei har køyeseng[:)] veldig kjekt for da sparer man en del plass[;)]

ORIGINAL: ¤Mamma06og08¤

Så fint barnerom skrållan[:)][:)]

Her og deler gutta rom, og dei har køyeseng[:)] veldig kjekt for da sparer man en del plass[;)]

Ja, man sparer jo masse plass! [:)]

Så fine rom, og herlige barn!!!

Back
Topp