bilderas fra meg...*borte*

chrichri

Forumet er livet
*borte*

Så koselig å se bilder fra dere igjen!! Trygve er en kjempeflott kar! Syns han ser så "voksen" ut!![:D]
Artig å se han med hodelykta, sånn er snuppa mi med hodelykt og. Gliser nesten hele veien rundt..[8D]

ER badet fikset nå da eller? Kalenderen var kjempefin!! lagde du den selv? (hvem er på bildet med T?) og sist men ikke minst - herlig søt mor og storgutt

flytta de opp!

det er søskenbarnet til trygve[;)] som er sammen med han på bildet[;)]

flytta de opp!

Virkelig koselig med bilder fra din kant også! [:D] Trygve ser ut som en storsjarmør!

Så flink du var å lage julekalender, sånt hadde jeg ALDRI fått til! [>:][8D][:D] Nå må du vel snart lage en til[8D]

Og du: Du er NYDELIG! [:D]

Farsken, ble jo aldri ferdig å kommentere[8D]: Vi hadde akkurat samme (stygge) kjøkken som dere før, og nå har vi samme innredning! Lidingø fra Ikea? Kjempefint ble det! [:D]

å deilig med nytt bad og kjøkken[:D]
de to viktigste og dyreste rommene snart ferdigfikset.[:D]

kjempe fine bilder av en kjekk liten gutt.
og en kjempe flott mamma[:D]

Så koselig å se bilder fra dere etter gammelt! [:)] Kjempefine bilder!!
Trygve har virkelig vokst siden sist jeg så bilde! [:)] Og du ble kjempefin på håret.. [:D]

Åhh så flotte de første bildene var - flott gutt du har

I love Tryge...Hilsen Emma Sofie[;)]

Nydelige bilder[:)] Kjempefint kjøkken.....drømmer om nytt her, men gard nekter å pusse mere opp her før til neste høst[:'(]

nåh... koselig ord her[;)]

fjerna nissebildene, ikke bare min sønn der[;)]

Så fine bilder! Blir knall bra med oppussingen deres.
Å dere begge to er bare nydelige [:)]

NYDELIG gutt... så fin du ble på håret... og huset ser ut så d blir knallflott...[:D]

Back
Topp