Bilderas en Torsdagsmorgen

KathMor

Forumet er livet
Daddy is my hero [:D]

Hihi - synes dette var et søtt bilde - matching [8D]

Jentene

Seeee - jeg fikk lurt Emma til å ha en hestehale - ble jo så stor jente jo![:D]

Emma ville prøve vognbaggen til søskenvogna [&:] [8D]

Stor jenter som klarer å ta tak i ting! [:D]

Så synes jeg dette ble så fint, selv om igjen en veldig dårlig kvalitet på bildet! [:)] Lillebille fikk sovne i bestemor sine armer på juleaften.. nåååwwww..

Så nydelige bilder kathmor[:D]
Og så pen mamma du har[:D][:D]

så heeeerlige bilder[:D][:D]
gleder meg alltid litt ekstra når jeg ser sånne bilder fra deg, tar jo så mange koselig og skjønne bilder av den fine familien din[:)]

Sååå fine filder og nydelige jenter ALLE tre[:D]

ORIGINAL: Augustjente

Må bare signere her altså!

ORIGINAL: *Emma08*

så heeeerlige bilder[:D][:D]
gleder meg alltid litt ekstra når jeg ser sånne bilder fra deg, tar jo så mange koselig og skjønne bilder av den fine familien din[:)]

Åååhh nå ble jeg gla [:D] Jeg blir så inspirert av så mange fine bilder her inne, så jeg prøver å knipse som bare det.. Kvaliteten er ofte så som så da men [8D][:D]
Nyt søvnen nå mens du kan! , men ja - det er masse å glede seg til! Emma har vist så mye mere søskenkjærlighet enn jeg noen gang kunne turt å håpe på [:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Må bare signere her altså!

[:D]

Som jeg skulle sagt det selv!! [:)]

Så nydelige bilder!! De jentene dine er så søte

Og nå skjønner jeg jo hvorfor du er så pen! Tenk å ha en så pen mamma!!

Nååh Tusen takk, - det må jeg si til mamma, da blir hun så gla vettu [:D] Men ja, mamma er ei kjempe flott dame, det synes jeg og [:)]

WoW for en mamma... [:D][:D] Skjønner hvor du har arva utseende[;)]

Ellers så bøyer jeg meg i støvet for deg. Du får det til å se så idyllisk ut å ha 2 søte små. I tillegg til at du nesten alltid er alene.
You Rock[8D]

Også selfølgelig. NYDELIGE NYDELIGE BARN[:)]

hvor kjøper du forresten klærne til barna dine? Tenkte mest på de plaggene med stjerner på

nydelig bilderas!! masse koselige bilder!

ORIGINAL: Reinbue

hvor kjøper du forresten klærne til barna dine? Tenkte mest på de plaggene med stjerner på

Har samme, så svarer jeg..[;)]
Ull fra Joha..[;)][8D]

TUSEN TAKK igjen jenter [:D]

Ser de matcher på flere bilder ja hehe, det tøyet er Joha, kjøpt på Babyshop - men har på barnas hus ++ også [:)]

Mamma er nå akkurat fylt 51år, vittig - hun fikk meg når hun var 24. Jeg fikk jo Emma da jeg var 24 [:D] Mamma blir gla nå vettu, om jeg forteller henne alle de fine ordene! [:)]

Nåja, idyllisk og idyllisk - til tider er det virkelig det, det skal sies! Mens andre ganger så er jeg rimelig fornøyd når klokka er 19.30 og begge sover - dette da mest i helgene [8D] Gode jenter da! Emma er litt testing testing til tider - gjett om trassen er satt inn!! Men det gidder vi ikke ta bilde av gitt, det vil vi helst bare glemme [8D]

ORIGINAL: KathMor

TUSEN TAKK igjen jenter [:D]

Ser de matcher på flere bilder ja hehe, det tøyet er Joha, kjøpt på Babyshop - men har på barnas hus ++ også [:)]

Mamma er nå akkurat fylt 5år, vittig - hun fikk meg når hun var 24. Jeg fikk jo Emma da jeg var 24 [:D] Mamma blir gla nå vettu, om jeg forteller henne alle de fine ordene! [:)]

shit du har ung mamma[:D][:D][:D]

hehe

Back
Topp