Her kommer det noen bilder av mine 2 små øyenstener <3
Vil gjerne se av deres små
Vil gjerne se av deres små
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ingrid da, det der er jo Mina og ikke LianaSå fine de er da!
Nydelige barn dere har.♡
Liana ser ut som en skikkelig luring på det øverste bildet der!
Siden du gjerne ville se bilder av de andre barna, så legger jeg ved noen vi har tatt de siste dagene;
Vis vedlegget 13244
Vis vedlegget 13247
Vis vedlegget 13248
Så nydelige de er! Wael er jo blitt kjempestor, og SÅ lik mamman sinHer kommer det noen bilder av mine 2 små øyenstener <3
![]()
![]()
![]()
![]()
Vil gjerne se av deres små![]()
Hermine idag! Skikkelig sjauarunge, som vi sier her norpå!Skitten, snørrete og full av skrubbsår
Vis vedlegget 13257
Den joggedressen er fra Lindex!Takk Marian
Hermine er jo sååååå nydelig hun ogGurimalla... Hun har du all grunn til å være stolt av
Så søte klær.Hvor er du kjøpt?
...men ikke videre praktisk med hvit joggedress på en baby som mopper gulvet når hun åler segDen joggedressen er fra Lindex!![]()
Så utrolig nydelige de er begge 2<3<3<3 Oh my lord, Wael har blitt kjempestor synes jeg
Flotte gutten
![]()
Så fine de er da!
Nydelige barn dere har.♡
Siden du gjerne ville se bilder av de andre barna, så legger jeg ved noen vi har tatt de siste dagene;
Vis vedlegget 13244
Vis vedlegget 13247
Vis vedlegget 13248
Så fine de er da!
Nydelige barn dere har.♡
Vis vedlegget 13244
Vis vedlegget 13247
Vis vedlegget 13248
Hermine idag! Skikkelig sjauarunge, som vi sier her norpå!Skitten, snørrete og full av skrubbsår
Vis vedlegget 13257
Å herre.. Snakk om navneforveksling!! Ja, der ser du. Hodet er IKKE rett påsatt i dag.Ingrid da, det der er jo Mina og ikke LianaLiana er Anitas datter
Nydelig familie du har da!![]()
Bare idag???Å herre.. Snakk om navneforveksling!! Ja, der ser du. Hodet er IKKE rett påsatt i dag.![]()