Bilderammer!

Frisør1

Gift med forumet
Hvor skal dere kjøpe rammene til bildet av gullet,som dere skal gi i julegave?

Noen fine nettsider?

Har bestilt hos fame fotografene, der blir bildene levert med ramme [:)]

ORIGINAL: Lykkeboom

Det er jeg glad for at vi ikke gjør,det er jo svindyrt[&:]
Men hvilken str er det på bildene dere gir til besteforeldrene?

Ingen som skal gi bilder av barna i julegave til besteforeldrene?[8D]

14x18, veldig vanskelig å finne rammer i den str, så vi har kjøpt på preusfoto, men mangler enda noen så vist noen har ei nettside hvor jeg kan finne det hadde jeg også blitt glad

http://www.allposters.com/gallery.asp?startat=/getthumb.asp&cid=4957447CEE7B4404BBC4B2BEFCBF2A44&sortby=&c=c&page=1&Search=101139&parentpath=0-101139

Ellers så er det alltids IKEA! [:)]

Jo, vi skal gi bilder. Ettersom fremkalling av fotografbilder er såpass dyrt, legger vi pengene i bildene og sparer inn på ramma. Satser på IKEA eller Skeidar... Skal vi ramme inn hos fotografen som skal fremkalle bildene kommer et bilde på 20x25 på ca 1500 med passpartou.... [&:] Det syns jeg er drøyt.

De fleste besteforeldre syns ikke store bilder er best. På første barnebarn tenker de ikke så langt, men når nr 6 er blitt født og de får bilder av barnebarna til hver jul (barnehagebilder skolebilder osv), så syns de gjerne 10x15 er stort nok. De vil nødig fjerne noen bilder for å henge opp nye. Og få mennesker vil ha stua tapesert av barnebilder.....bare et tips...

Vi gir ett som er hakket større i år fordi vi har vært hos fotograf og begge ungene er med på bildet. Stua til mormora mi ser ikke ut. Det er bilder av 7 barnebarn i ulik alder og 14 oldebarn, som også har begynt å bli store og er avfotografert noen ganger. I tillegg kommer babybilder, konfirmasjonsbilder og brudebilder av hennes egne barn og brudebilder av noen barnebarn. Snakk om fotogalleri!! Rammene er fra ulike tider, så etter min smak er det hele grusomt....men som mormor sier:"hvem skal jeg fjerne da....?"

ORIGINAL: Frisør1

ORIGINAL: Lykkeboom

Det er jeg glad for at vi ikke gjør,det er jo svindyrt[&:]
Men hvilken str er det på bildene dere gir til besteforeldrene?

Nja.. dyrt, fotograf bilder er vel i utgangspunktet dyrt. Men fame har i oktober et tilbud for dem som handler over 5000.- som jeg ikke kunne motstå. Kjøper 5+5 bilder 20x25 ferdig innrammet til 5400.- Og da får vi enda et bilde i ramme og alle bildene på cd (verdi 5500.-) 3 av de 11 bildene skal vi ha selv. Er godt fornøyd med den handelen, og alle julegavene i boks [:)]

Back
Topp