Bilder

Elisabet

Glad i forumet
Noen som vil dele bilder av ting de har laget? Gjerne noe annet en scrapping [:)]

Ingen??[8|]

Aaahhh!! Ordnet et innlegg med MASSE bilder, og ble pinade avlogget i det jeg skulle poste det.. Grrr![:@]

Typisk det der, men tanken var jo god [:D]

skal prøve å få gjort det i morra....har ikke noe bilder på denne pc'en[;)] Fint viss noen andre gjør det da, kan få gode ideer sånn[:D]

Dette har jeg laget til Oldemor fra Jonas, det kalles tagbok.

ORIGINAL: gry

Dette har jeg laget til Oldemor fra Jonas, det kalles tagbok.

Den var kjempeflott[:D]

Dette har jeg malt (ignorer den grusomme sofaen, den er kasta på søppeldynga[;)]) :

Noe som ble litt uklart pga blitzen er at det renner fra hjertet og ned i hullene i jorda - dit røttene går, liksom[8|]

KjærestePai  - rabarbra og jordbær-fyll og kiwi-hjerter på toppen - dette ble tatt før jeg satte den i ovnen.. (det svarte er en silicon-form)[;)]

ORIGINAL: lilletrampe

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Dette har jeg malt (ignorer den grusomme sofaen, den er kasta på søppeldynga[;)]) :

Noe som ble litt uklart pga blitzen er at det renner fra hjertet og ned i hullene i jorda - dit røttene går, liksom[8|]

så flink du er til å maaaaale[:D]det var stilig bilde assa[:D]

tusen takk [:)]

KjærestePai  - rabarbra og jordbær-fyll og kiwi-hjerter på toppen - dette ble tatt før jeg satte den i ovnen.. (det svarte er en silicon-form)[;)]

du har vel ikke lyst å dele oppskriften[:)]?

Så utrolig flink du er fiorelina. Du virker som en kreativ sjel.....vil du låne bort litt til meg? hihi

ORIGINAL: 87alenemamma

du har vel ikke lyst å dele oppskriften[:)]?

hihi - en ferdigpakke (fra Toro?) og en kiwi - pluss en silikon-form som var hjerteforma[;)]

så koselige[:D]

Så flinke dere er allesammen [:D]

Herregud åssen klarer du det???

Back
Topp