Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tips til å ta fine bilder? Har iphone4s det er ikke verst kamera men ser andre tar såå fine bilder lurer på har dere super dyre kamera eller program dere fikser dem med?
Det viktigste er lyset. Kan være lurt å legge han/henne ved et vindu (uten direkte sollys) og passe på hvor lyset treffer dagslys midt på dagen gir det beste lyset
Jeg er så heldig å ha to flotte kamera. Et canon + et sony.
Men man kan fint ta bra bilder med vanlig kamera. Trikset er lys, riktig fokus og at man beskjærer vekk evt. støy i bildet. Picasa er et lettere alternativ til ps. Og gratis.
Lys er det viktigste redskaper du har. Jeg bruker aldri blitz rettet direkte mot den jeg tar bilder av. Den retter jeg mot taket. Men da må Jeg si at det det er en ekstern blitz som jeg bruker på speilreflekskameraet mitt. Må du bruke innebygget blitz tar jeg alltid et hvitt papir forran blittzen for å bryte opp det direkte lyset. Det er et triks du kan bruke på mobilkameraet.
Ikke nødvendig å bruke et bildeprogram, men da må du huske å rydde bakgrunnen for rot
Bruker så å si aldri blitz, det gjør lyset så mye kaldere. Hørte Morten krogvold gav det som "det ene" tipset en gang: kutt blitzen. Har Canon speilreflekskamera, og er veldig glad i det. Ønsker meg ekstern blitz til det på sikt, slik at jeg kan gjøre slik Lotus beskriver.